تولید ساعت‌ های هوشمند اپل واچ سری 7 به دلیل مشکلات تولید به تعویق می افتد

گزارش جدیدی که از یک منبع نسبتاً معتبر تهیه شده است، ادعا می‌کند که در مورد تولید ساعت‌های هوشمند جدید اپل واچ سری ۷ (Apple Watch Series 7)، اپل با برخی از مشکلات مربوط به به تولید رو به رو شده است که احتمال دارد تولید و عرضه‌ی این ساعت‌های هوشمند طبق برنامه‌ی زمان‌بندی انجام نشده و با تأخیر مواجه شود. همراه چیکاو باشید.

دلیل این امر احتمال دارد که مربوط به تهیه و ساخت صفحه نمایش جدید و بزرگتر برخی از مدل‌های این ساعت هوشمند باشد. در هنگام بروز مشکلات بر سر راه  تولید یک دستگاه ، ممکن است چند علت احتمالی وجود داشته باشند که باعث می‌شود تا ساخت و عرضه‌ی یک محصول با تأخیر مواجه شود و شرکت نتواند بر طبق برنامه و در زمان مقرر آن را عرضه کند که در این صورت، شرکت مجبور می‌شود تا یا تاریخ معرفی و رونمایی از کالا را به تعویق بیندازد، یا تاریخ عرضه و فروش به بازار را با تأخیر انجام دهد یا اگر هیچکدام از این اقدامات را انجام نداد مجبور شود تا محصول مورد نظر را در تعداد محدود تولید کند.

نمایشگر اپل واچ سری ۷ - چیکاو

مارک گورمن (Mark Gurman) اما معتقد است که شرکت اپل برای تولید ساعت هوشمند که به دلیل به وجود آمدن پاره‌ای از مشکلات با چالش‌هایی رو به رو شده است، به احتمال زیاد مسیر دوم را خواهد پیمود. یعنی ساعت های هوشمند گلکسی واچ را در موعد مقرر و هم زمان با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۳ معرفی خواهد کرد اما تاریخ عرضه به بازار را به تأخیر خواهد انداخت.

طراحی اپل واچ سری ۷ - چیکاو

طبق سنت همیشگی این شرکت، از آنجا که معرفی اپل واچ سری ۷ جدید در زمان اعلام آیفون ۱۳ باعث می‌شود تا سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد، پس در موعد مقرر معرفی خواهد شد اما اولین واحدهای ساعت بعداً، شاید از اکتبر (مهر- آبان))، در بازار عرضه شوند. همچنین این گزینه وجود دارد که تنها بعضی از نسخه‌ها را اپل ترجیح دهد که بعدا عرضه کند و سایر نسخه‌ها را طبق برنامه در دسترس قرار دهد. ضمن این که اکنون دیگر اعلام خبری برای تأخیر بسیار دیر شده و بعید به نظر می‌رسد.گورمن نیز می‌گوید که اولین دعوت نامه‌های رسانه‌ای باید از همین هفته شروع به پرواز کنند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.