تبلت ریلمی پد با طراحی باریک و سبک در کنار گوشی‌های ۸ آی و ۸ اس در ۱۸ شهریور معرفی می شود

تبلت ریلمی پد(Realme Pad)، که اولین بار در ماه ژوئن () خبرهایی در مورد آن منتشر شد، قرار است در تاریخ ۹ سپتامبر () به طور رسمی رونمایی شود، یعنی همان روزی که این شرکت قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی ریلمی ۸ آی ( 8i)و ۸ اس مجهز به ۵جی (8s 5G)  را معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

گفته می‌شود که ضخامت تبلت ریلمی پد فقط ۶.۹ میلی متر است و در حالی که شرکت وزن این دستگاه را فاش نمی‌کند، بیانیه‌هایی که به رسانه‌ها ارسال می‌شود، می‌گوید این تبلت دارای وزن کمی بوده و دستگاهی سبک است «به طوری که می‌توانید در حین رفت و آمد (مثلا در اتوبوس، مترو و…) نیز با آن کار کرده و سرگرم شوید،از آموزش‌های الکترونیکی استفاده کنید و راحت‌تر کار کنید»

ریلمی همچنین می‌گوید که اولین تبلت آن «یک تجربه صوتی و تصویری فوق‌العاده در مقیاس کامل در سطح سینما، کیفیت صدای بسیار بالا، صفحه نمایش شگفت‌انگیز، تجربه حیرت‌انگیز خواندن الکترونیکی را ارائه می‌دهد و برای چشم نیز امواج مضر از خود ساطع نمی کند.»

تبلت ریلمی پد(Realme Pad) - چیکاو

در حالی که ریلمی اندازه باتری ریلمی پد را فاش نکرده است، اما می‌گوید که از نظر ظرفیت، دارای استقامت یک روزه بوده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. اما مشخص نیست سرعت فست شارژ آن در چه حدی است.

ظرفیت تبلت ریلمی پد - چیکاو

ریلمی هنوز جزئیات مشخصات تبلت ریلمی پد را ارائه نکرده است، اما به لطف مشخصاتی که در گیک بنچ مشاهده شده، مشخص می‌شود که از پردازنده هلیو جی ۸۰ مدیاتک بهره می‌برد و اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این دستگاه با  ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود. ضمن این که شایعاتی نیز از وجود نسخه‌ای با ۶ گیگابایت رم نیز خبر می‌دهند که با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

بقیه مشخصاتی که تاکنون فاش شده است، می‌گوید که تبلت ریلمی پد شامل صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دو دوربین ۸ مگاپیکسلی (یکی در جلو و عقب)، شکاف کارت microSD، باتری ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، درگاه USB -C و دو گزینه رنگ خاکستری و طلایی است.

پنل پشتی تبلت ریلمی پد - چیکاو

Realme یک صفحه تبلیغاتی برای Realme Pad در وب سایت خود ایجاد کرده است، جایی که قول می‌دهد اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت در ۵ سپتامبر نشان دهد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.