گوشی ریلمی ۸ آی به طور رسمی تأیید کرد که از تراشه‌ ی هلیو جی ۹۶ مدیاتک استفاده می کند

قبلاً تأیید شده است که گوشی هوشمند ریلمی ۸ آی همراه با گوشی ۸ اس در هند عرضه می‌شود. مشخصات دستگاه حتی در حال حاضر باز و قابل مشاهده است. ریلمی اکنون جزئیات کلیدی دیگری از مشخصات این گوشی هوشمند را تأیید کرده است. هر دو شرکت ریلمی و تراشه ساز مدیاتک امروز تأیید کردند که گوشی هوشمند ریلمی ۸ آی از پردازنده‌ی هلیو جی ۹۶ در داخل بدنه‌ی خود استفاده می‌کند و این تراشه به این تلفن همراه قدرت می‌بخشد. همراه چیکاو باشید.

پردازنده‌ی هلیو جی ۹۶ یکی از جدیدترین تراشه‌های میان رده و ممتاز شرکت مدیاتک (MediaTek) است که در ماه جولای (تیر – مرداد) در کنار تراشه‌ی دیگر یعنی هلیو جی ۸۸ (Helio G88) معرفی شد. تراشه هلیو جی ۹۶ از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و چندین پیشرفت در زمینه عکاسی از جمله پشتیبانی از دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. آخرین مبادله توییتی بین ریلمی و مدیاتک هند به وضوح تأیید می‌کند که سازنده تلفن‌های هوشمند از تراشه جدید در مدل بعدی سری ریلمی ۸ خود استفاده می‌کند، که که ریلمی ۸ آی معکوس (!) نام داشت!  توجه داشته باشید علامت تعجب یک حرف کوچک وارونه از «i» انگلیسی است.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند  ریلمی ۸ آی - چیکاو

گفته می‌شود که گوشی هوشمند ریلمی ۸ آی دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی FHD+  با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حفره هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ عرضه می‌شود. این دستگاه دارای سه دوربین پشتی خواهد بود که متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی است. همچنین برای دوربین دوربین سلفی نیز از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

ماژول دوربین گوشی هوشمند  ریلمی ۸ آی - چیکاو

پردازنده‌ی این گوشی هوشمند با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع پر سرعت  UFS 2.2  همراه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز در داخل بدنه‌ی دستگاه قرار دارد که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. با وجود این که هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه‌ی این گوشی هوشمند وجود ندارد اما انتظار می‌رود این دستگاه به زودی در هند عرضه شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.