رندرهای رسمی ریلمی ۸ آی و مشخصات اصلی آن فاش شد

تراشه ساز مدیاتک (MediaTek) ماه گذشته تراشه‌ی هلیو جی ۹۶ (Helio G96) را به صورت رسمی معرفی کرد و امروز ما در حال مشاهده نشتی جامع از اولین دستگاهی هستیم که از این پردازنده‌ی جدید مدیاتک استفاده می‌کند. گوشی هوشمند ریلمی ۸ آی (Realme 8i) اولین تلفن همراهی است که از این پردازنده در داخل بدنه‌ی خود استفاده می‌کند. این تلفن همراه در هند و در کنار گوشی هوشمند ریلمی ۸ اس عرضه خواهد شد. ضمن این که رندرهای رسمی این گوشی منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید. همراه چیکاو باشید.

در کنار تصاویر منتشر شده از این گوشی، همان منبع لیستی از مشخصات اصلی آن را نیز ارائه داده است. بنابراین، این طور که این فهرست مشخصات می‌گوید، گوشی  ریلمی ۸ آی دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن FHD+ خواهد بود که با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می‌شود. این تلفن همراه در بالای سمت چپ صفحه نمایش دارای حفره‌ی هول پانچ است که از آن برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می‌شود و  حسگر مورد نظر نیز از کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ریلمی ۸ آی (Realme 8i) - چیکاو

در پنل پشت گوشی نیز از ماژول سه‌گانه دوربین استفاده می‌شود که دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر و ماکرو آن را یاری می‌کنند.

ریلمی ۸ آی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت UFS 2.2 خواهد بود. بدنه‌ی این گوشی پلاستیکی بوده و از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میزبانی خواهد کرد. وزن این گوشی 194 گرم و ضخامت آن نیز 8.6 میلی متر است. دکمه پاور، حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است و در  لبه‌ی پایین نیز جک 3.5 میلی متری خروجی صدای هدفون در کنار درگاه USB-C تعبیه شده است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.