تصویری از بسته بندی گوشی آنر ایکس ۲۰ منتشر شد که قیمت آن را فاش می کند

آنر در 12 آگوست (۲۱ مرداد) رویدادی را برنامه ریزی کرده است که انتظار می‌رود این شرکت نسل بعدی تلفن‌های هوشمند برتر خود را از جمله مجیک ۳ آنر (Honor Magic 3) و آنر ایکس ۲۰ (Honor X20) را در این رویداد معرفی کند. در حالی که تا انجام این رویداد و رونمایی از محصولات این شرکت زمان زیادی باقی نمانده، اما جزئیات مربوط به گوشی‌های آینده‌ی آن همچنان در فضای آنلاین ظاهر می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

در جدیدترین عکسی که منتشر شده، تصویر مبهمی از بسته بندی خرده فروشی گوشی هوشمند آنر X20 به صورت آنلاین فاش شده است. عکس فاش شده همچنین نشان می‌دهد که قیمت دستگاه 1699 یوان است که تقریباً به 262 دلار تبدیل می‌شود. این تلفن هوشمند در حال حاضر برای پیش خرید در Honor Mall آماده شده است و تصاویر تیزر این نام تجاری نشان می‌دهد که یک حفره‌ی هول پانچ در سمت چپ صفحه برای قرار دادن دوربین سلفی طراحی شده و یک دوربین سه گانه در قسمت پشت وجود دارد.

در مورد مشخصات، گفته می‌شود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD با وضوح صفحه نمایش 2376 در 1080 پیکسل است و در کنار نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه که 94.4 درصد را به خود اختصاص داده، نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. انتظار می رود در داخل بدنه این دستگاه از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 900) استفاده شود که با استفاده از فرایند 6 نانومتری TSMC ساخته شده است. انتظار می‌رود که از رم  LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 برخوردار باشد.

آنر ایکس ۲۰ (Honor X20) - چیکاو

در بخش دوربین، یک ماژول دوربین سه‌گانه در پشت وجود دارد که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، احتمالاً یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های سلفی بگیرند و تماس‌های ویدئویی برقرار کنند.

انرژی این تلفن هوشمند از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تأمین شده و از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و تأییدیه گوگل با پشتیبانی GMS باشد زیرا این شرکت مجوز استفاده از اندروید را در تلفن‌های هوشمند خود دریافت کرده است.

همراه با آنر X20 ، این سازنده گوشی‌های هوشمند نیز در حال آماده سازی است تا گوشی‌های پرچمدار سری مجیک ۳ آنر خود را در همان روز رونمایی، به بازار عرضه کند. این تلفن‌های همراه در حال حاضر برای پیش فروش در خرده فروشان اصلی آماده شده اند. این سری در دو مدل آنر مجیک ۳ و آنر مجیک ۳ پرو عرضه می‌شود. محصولاتی که در رویداد 12 آگوست عرضه می شوند اولین عرضه جهانی خواهند داشت اما اطلاعاتی درباره‌ی موجود بودن آنها هنوز در دسترس نیست.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.