گوشی iQOO 8 از نمایشگر LTPO ساخت سامسونگ استفاده می کند

گوشی هوشمند سری جدید ویوو با نام iQOO 8 در ۲۶ ماه جاری معرفی خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی از نوع LTPO و ساخت سامسونگ خواهد بود که از رزولوشن 1440P پشتیبانی می‌کند و تراکم پیکسلی ۵۱۷ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی از فناوری زیر صفحه برخوردار نمی‌شود اما در آن بخش از نمایشگر از مواد شفافی استفاده می‌شود تا از نظر بصری در نگاه اول دیده نشود. همراه چیکاو باشید.

گوشی‌های هوشمند سری iQOO 8 ویوو در 17 آگوست (۲۶ مرداد) رونمایی می‌شوند و امروز برند ویوو (vivo) جزئیات جالبی را در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند فاش کرد. این پنل که گفته می‌شود 6.78 اینچ قطر دارد، یک صفحه نمایش E5 LTPO ساخت سامسونگ است. گفته می‌شود از آنجایی که حسگر دوربین جلو این گوشی در زیر صفحه نمایش آن تعبیه خواهد شد، بنابراین برای ساخت بخشی از نمایشگر که لنز سنسور سلفی در زیر آن قرار می‌گیرد از مواد شفاف استفاده می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سری iQOO 8 ویوو - چیکاو

استفاده از چنین ترفندی این موضوع را می‌رساند که این شرکت قصد ندارد از فناوری استفاده دوربین سلفی در زیر نمایشگر استفاده کند بلکه قسمتی از نمایشگر که سنسور دوربین سلفی در زیر آن قرار می‌گیرد، از مواد شفافی ساخته می‌شود تا حضور دوربین از نظر بصری به آن صورت محسوس نباشد و کمتر دیده شود یا در نگاه اول اصلا قابل دیدن نشود.

پنل گوشی هوشمند ویوو iQOO 8 با کیفیت و رزولوشن 1440P تولید خواهد شد که تراکم آن 517 پیکسل بر اینچ مربع خواهد بود. ضمن این که، این صفحه نمایش از  عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی خواهد کرد که به آن اجازه می‌دهد تا بتواند 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد.

IQOO 8 smartphone - چیکاو

با توجه به این که انتظار می‌رود صفحه نمایش از نوع LTPO باشد، انتظار می‌رود از نرخ تازه سازی تطبیقی یا متغیر تصویر استفاده خواهد کرد که از سرعت بین 1 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.