رویداد گلکسی انپکد 2021 سامسونگ در تاریخ 20 مرداد برگزار می شود

سرانجام تاریخ برگزاری رویداد گلکسی انپکد 2021 سامسونگ مشخص شد. این مراسم در تاریخ 11 آگوست، 20 مرداد ماه، برگزار می شود. همراه چیکاو باشید.

با توجه با اینکه در رویداد MWC 2021 سامسونگ شاهد معرفی بخش های مربوط به نرم افزاری و رابط کاربری بودیم، محصولات جدید این کمپانی در رویداد آنپکد 2021 معرفی خواهند شد. با توجه به پوستر منتشر شده برای رویداد 20 ام مرداد این کمپانی کره ای، می‌بایست منتظر مراسم پر باری باشیم.

یکی از مهمترین محصولاتی که در این مراسم معرفی می شود، گلکسی زد فولد 3، مجهز به قلم S-pen می باشد. این گوشی منعطف با دو نمایشگر سوپر امولد داخلی و خارجی به ترتیب با اندازه های 7.55 و 6.23 اینچ راهی بازار فروش می شود. از دیگر ویژگی های بارز این محصول می توان به بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 888، سیستم عامل اندروید 11 و دوربین پنج گانه اشاره کرد. 

یکی دیگر از محصولاتی که انتظار می رود در این رویداد رونمایی شود گلکسی زد فیلیپ 3 است که اطلاعات نرم افزاری زیادی از آن در دسترس نمی باشد. انتظار می‌رود که این دستگاه هوشمند با تراشه اسنپدراگون 888، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، نمایشگر خارجی 1.9 اینچی و نمایشگر داخلی 6.7 اینچی راهی بازار فروش شود. 

همچنین انتظار می رود که در رویداد آنپکد 2021 سامسونگ شاهد معرفی گلکسی Watch 4 با سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری One UI Watch و گلکسی بادز 2 باشیم.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.