رندر ویدیویی گلکسی زد فیلیپ 3 5G منتشر شد

براساس رندر 360 درجه منتشر شده از Galaxy Z Flip 3 5G، اطلاعات مختلفی درباره جزئیات این محصول در حالت باز و تا شده در دسترس قرار گرفت. همراه چیکاو باشید.

رندر ویدئویی 360 درجه منتشر شده توسط ایوان بلس، خبر از بهره مندی این محصول از پنل جلویی دو رنگ را می دهد که  نمایشگر خارجی 1.9 اینچی و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با حسگرهای معمولی و فوق عریض در این محل جایگذاری شده اند. همچنین یک پورت USB-C، اسپیکر در پایین قاب، اسلات سیم‌کارت ای گوشی در سمت چپ قاب و حسگر اثر انگشت خازنی و کلیدهای صدا در قاب سمت راست آن تعبیه شده اند. 

در حالت باز شده گوشی نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و حفره دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. گرچه در این رندر تنها رنگ های بژ، مشکی، خاکستری و بنفش روشن نمایش داده می شود اما برخی از شایعات حاکی از آن است که، سامسونگ رنگ‌های آبی تیره، سبز تیره و صورتی-سفید را نیز تولید می کند. 

احتمالا گلکسی زد فیلیپ 3 با پشتیبانی از فناوری 5G، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 یا 888 پلاس، رم 8 گیگابایتی و باتری 330 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر های 25 واتی سیمی و 15 واتی بی سیم در رویداد آنپکد که ماه آینده برگزار خواهد شد، رونمایی شده و تا اواخر تابستان راهی بازار فروش می شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.