فر کردن مو در خانه با چند روش ساده + تصاویر

به دنبال راهی برای فر کردن دائمی موهای خود هستید؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا وقت و زمان کافی برای فر کردن موهایتان را ندارید؟

به دنبال یک روش آسان و خانگی برای فر کردن موهایتان هستید؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به فر کردن موهای خود علاقه بسیاری دارید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و روش های مختلف و آسان فر کردن مو در خانه را با خرید لوازم آرایشی مو از الانزا یاد بگیرید.

فر کردن مو چیست؟

از بزرگترین نگرانی های هر شخصی اغلب فر کردن موهای بسیار لخت و بی حالت است حال تصور کنید که در خانه و با کمترین امکانات بتوانید موهای لخت و بی حالت خود را لخت کنید، این شرایط به خودی خود وسوسه کننده و جذاب به نظر خواهد رسید. اینکه شما بدون پرداخت هزینه های گزاف به سالن های آرایشی برای مدت طولانی موهای خود را حالت دار و فر کنید مطمئنا بسیار دلچسب و عالی بوده تا جایی که باید این هشدار را به شما بدهیم که تکرار این روش می تواند باعث از بین بردن سلامتی موهای شما شود.

چگونه موهای خود را بدون آسیب وسایل حرارتی فر کنیم؟

سوالی که ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید این است که ما چگونه موهای خود را بدون آسیب وسایل حرارتی فر کنیم؟ یا چگونه با خرید فر کننده مو از الانزا موهای خود را فر کنیم؟ در جواب این سوال جالب است بدانید که عملا این ر

وش و بدون آسیب حتی کم غیر ممکن است. در ادامه با چند روش هر چند بدون آسیب کم آشنا خواهید شد با ما همراه باشید.

  • فرکردن مو با بافت

شما می توانید پس از بیرون آمدن از حمام و شستشوی موهای خود، اقدام به شانه کردن موها کرده و پس از آن با کمی رطوبت آن را ببافید. نتیجه این روش دقیقا به تعداد دسته های بافت شما خواهد داشت و میزان سفت بافتن موهایتان تاثیر بسیاری خواهد داشت، توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید تا موهایتان فر ریز شود باید از بافت های ریز تر استفاده کنید و در صورت تمایل به فر درشت می توانید از بافت های بزرگتر استفاده کنید.

  • خوابیدن با موهای مرطوب

در این روش نیز شما پس از استحمام و شستشوی موهایتان با حوله مناسب موهای خود را از یکم پایین تر از ریشه آبگیری انجام بدهید و در نهایت بگذارید با دمای بیرون و هوای آزاد خشک شود، در این روش به هیچ عنوان از سشوار یا حوله برای خشک کردن موهایتان استفاده نکنید تا نتیجه ی آن مویی زیبا و جذاب باشد.

  • فر کردن مو با موس یا ژل

برای فر کردن مو با موس یا ژل شما باید ابتدا موی خود را بشوئید، پس از شستشوی موهایتان نیاز است تا مقداری کمی از ژل یا موس را بر روی ساقه ی موهای خود بزنید و پس از چند ساعت با دست موهای خود را حالت بدهید. توجه داشته باشید که در همه ی این روش ها ممکن است نتیجه برای هر جنس مویی متفاوت باشد و قرار نیست نتیجه ای مشابه برای همه داشته باشد. لازم است  بدانید که در این روش موهای شما تنها کمی حالت دار خواهد شد و فر شدن مو با بافت موها درست می شود، در ضمن موس یا ژل مو از لوازم آرایش مو به حساب می آید که شما می توانید برای خرید آن به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و حتی به صورت آنلاین و غیر حضوری خرید خود را انجام بدهید.

  • فر کردن مو با بیگودی چسبی

از دیگر روش های فر کردن مو استفاده از بیگودی چسبی است که راهکار مناسبی برای فر کردن موهای شما به حساب می آید، از مهمترین مزایای این روش باید به آسیب نرسیدن به موهایتان اشاره کنیم این در حالی است که موهایتان شکل و حجم جدیدی به خود خواهد گرفت و فرهایی پر و درشت خواهید داشت.

  • فر کردن مو با دستمال کاغذی

شاید از شنیدن این لفظ تعجب کنید اما بهتر است بدانید که فر کردن مو با دستمال کاغذی جدی بوده و از بهترین روش های جایگزینی برای بیگودی ها خواهد بود، با استفاده از دستمال کاغذی شما می توانید موهایی پرپشت و زیبا داشته باشید که کاملا طبیعی به نظر خواهد رسید. در این روش شما به حوله، دستمال کاغذی و اسپری نیاز خواهید داشت. با استفاده از این روش شما باید در ابتدا موهای خود را بشوئید و با استفاده از یک حوله مناسب آب موهای خود را گرفته و پس از آن توسط اسپری آب را روی موهای خود اسپری کرده و موهایتان مرطوب خواهد شد. پس از آن یک برگ از دستمال کاغذی را برداشته و تا بزنید و دسته ای از موهای خود را لای این برگ از دستمال کاغذی قرار بدهید و دور دستمال کاغذی بپیچید، در نهایت انتهای آن را به سمت بالا رول کنید و به ریشه موهای خود برسانید. در نهایت برای نگهداری موهایتان بهتر است دستمال کاغذی را دور موهای خود بپیچید و شب را تا صبح با همین وضعیت سر کنید تا صبح موهایی فر و زیبا داشته باشید.

  • فر کردن مو با هد بند

از بهترین روش های فر کردن مو باید به فر کردن مو با هدبند اشاره کنیم، این روش بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید با کمترین وسایل که شامل هدبند، سشوار و اسپری نمک دریای است مویی جذاب و زیبا داشته باشید.برای داشتن مویی فر با هدبند زمانی که موهایتان مرطوب است یک هدبند دور سر خود بپیچید و موهای خود را به دو نیم تقسیم کنید و یک را از نیمه دور هدبند خود بپیچید و زمانی که به انتهای مو رسیدید برای وصل کردن آن از یک سنجاق استفاده کنید و برای سریع تر خشک شدن آن از باد سشوار کمک بگیرید و پس از آن یک شب تا صبح صبر کنید تا موهای شما کاملا خشک شود و پس از آن از دور هدبند خود باز کنید.

خرید وسایل فر کننده مو از فروشگاه اینترنتی الانزا

همانطور که در نوشتار بالا گفتیم خرید فر کننده مو و خرید لوازم آرایشی از الانزا به راحتی میسر بوده و شما می توانید با کمترین هزینه ممکن کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمائید. لازم به ذکر است بدانید که در صورت بروز مشکل هنگام خرید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران تیم الانزا ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را برطرف نمائید و از چگونگی وضعیت کالاهای خریداری شده تان اطلاعات کسب نمائید.

آدرس شرکت: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: 1969754864
ایمیل جهت ارتباط: [email protected]
اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop
لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com
آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.