اپل در فروش گوشی های 5G از سامسونگ پیشی گرفت

همانطور که می دانید گوشی هایی که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند از برند های مختلف محبوبیت زیادی بین کاربران به دست آورده اند. فناوری 5G یکی از دلایل افزایش فروش گوشی های کمپانی های مختلف می باشد. گفته می شود که اپل در فروش گوشی های 5G از سامسونگ پیشی گرفت و رتبه اول را کسب کرد. به نقل از وب سایت های Gizmochina و Korean، سامسونگ دیگر برند اول فروش گوشی های مجهز به فناوری 5G نمی باشد و به مقام چهارم نزول کرده است. اما Canalys معتقد است که سامسونگ هنوز در جایگاه اول قرار دارد. با چیکاو همراه باشید.

آمار Korean Times از فروش گوشی های 5G در جهان حاکی از آن است که، فروش گوشی های 5G در فصل اول سال میلادی جاری معادل 40.4 میلیون نسخه است که حدودا 30.2 درصد سهام را به خود اختصاص داده است.

پس از اپل، اوپو با فروش 21.5 میلیون، در جایگاه دوم قرار دارد. جایگاه سوم نیز از آن ویوو است. ویوو در تمامی بخش ها پیشرفت کرده و با رشد 646 درصدی به همراه بوده است. این برند 19.4 میلیون واحد گوشی 5G را به فروش رسانده است. 

و بالاخره سامسونگ با کاهش 12.7 درصدی به مقام چهارم نزول کرده است. این برند در فصل اول سال 2020، با سهم 34.6 درصدی در صدر جدول بود که هم اکنون با فروش 17 میلیون دستگاه به مقام چهارم سقوط کرده است. 

شیائومی نیز با افزایش سهم 546 درصدی و فروش 16.6 واحد دستگاه در جایگاه پنجم ایستاده است. 

در این آمار ها نام برند هوآوی دیده نمی شود و  گویا تحریم‌ ها، از همه جهات به این برند ضربه زده‌اند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.