به روز رسانی اندروید 11 برای گوشی های سامسونگ گلکسی A41 و Tab A7 ارائه شد

امروز نیز شاهد پیوستن دستگاه های دیگری از برند سامسونگ به اندروید 11 می باشیم. باز هم سامسونگ برای گوشی های خود اندروید 11 ارائه کرد. عملکرد سامسونگ برای مجهز کردن گوشی های خود به این به روزرسانی همراه با رابط کاربری جدید و پچ امنیتی تحسین برانگیز است. گزارش شده است که به روزرسانی اندروید 11 برای گوشی های Galaxy A41 و Tab A7 ارائه شده است. علاوه بر این،آپدیت Android 11 برای گوشی گلکسی M01 سامسونگ نیز در دسترس کاربران قرار می گیرد.  همراه چیکاو باشید.

گوشی گلکسی ای 41 در سال گذشته با نمایشگر ۶.١ اینچی Super AMOLED و دوربین اصلی سه‌گانه‌ ۴٨ مگاپیکسلی به صورت رسمی معرفی شد.

به نقل از وب سایت Sammobile، به روزرسانی نرم افزاری اندروید 11 برای گوشی گلکسی A41 برای کاربران روسی ارائه شده است. این آپدیت به همراه رابط‌کاربری OneUI 3.1 و پچ امنیتی آوریل در دسترس کاربران قرار می گیرد. درباره نسخه فریمور نیز این آپدیت، A415FXXU1CUD4 می باشد. با توجه به اینکه این آپدیت دومین به روزرسانی بزرگ برای این تلفن هوشمند می باشد ممکن است دیگر شاهد به روزرسانی های بعدی برای این دستگاه نباشیم.

گلکسی تب ای 7 نیز از دیگر محصولات برند سامسونگ است که به تازگی اندروید 11 برای آن ارائه شده است. این تبلت حدود ٧ ماه پیش با اسپیکر چهارگانه‌ معرفی شد.

همچنین Sammobile در گزارش دیگری خبر از انتشار به روزرسانی اندروید 11  به همراه رابط‌کاربری OneUI 3.1 و پچ امنیتی مارس داده است. نسخه فریمور این به روزرسانی ، به شماره “T505XXU3BUD7” می‌باشد.

در حال حاضر حجم دو به روزرسانی جدید سامسونگ اعلام نشده است.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.