گوشی Galaxy F12 سامسونگ با با پردازنده اگزینوس ۸۵۰ در بنچمارک گیک بنچ معرفی شد

پیش از این قرار بود که دو گوشی گلکسی F02s و F12 در تاریخ 16 فروردین به صورت رسمی معرفی شوند. برخی از ویژگی های این دو محصول منتشر شده بود اما در این اطلاعات خبری از پردازنده این دو گوشی به چشم نمی خورد. هم اکنون در بنچمارک گیک بنچ پردازند گوشی گلکسی F12 سامسونگ دیده شده است. بر این اساس، این گوشی هوشمند به پردازنده اگزینوس 850 مجهز می باشد. همراه چیکاو باشید.

پس از اینکه گوشی های هوشمند فوق العاده جذاب چینی با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شد، سامسونگ نیز تصمیم گرفت برای عقب نماندن از برند های چینی گوشی های میان رده بیشتری را در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی کند. گوشی هایی با قابلیت های بسیار جذاب و قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه.

به نظر می رسد که بازار هند برای تولید کنندگان گوشی های هوشمند مناسب و جذاب می باشد، از این رو سامسونگ نیز قصد دارد دو گوشی گلکسی F02s و F12 را در این بازار عرضه کند.

بر اساس گزارشات منتشر از gizmochina، گوشی گلکسی F12، با شماره مدل SM-F127G و ویژگی هایی شامل، پردازنده اگزینوس 850 و 4 گیگابایت رم در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد این گوشی را با رم های بیشتر از 4 گیگابایت ارائه کند یا خیر. این محصول که با اندروید 11 ارائه می شود در آزمون های  تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 5، موفق به کسب امتیاز های 154 و 969 شده است.

از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند Galaxy F12 می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با طراحی شکاف Infinity-V در قسمت بالایی، نرخ نوسازی 90 هرتز، محفظه مربعی شکل دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48  مگاپیکسلی Samsung GM2، طراحی سنسور اثر انگشت در کنار دستگاه، تعبیه بلندگو، درگاه USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری در لبه زیرین اشاره کرد. گوشی F12 سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع 15 ارائه می شود. از طرفی  به نظر می رسد که گوشی هوشمند گلکسی F12 به عنوان نسخه جدید از گوشی گلکسی A12 / Galaxy M12 روانه بازار فروش شود.

گوشی گلکسی F02s سامسونگ با صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با طراحی شکاف Infinity-V در قسمت بالایی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده اسنپدراگون 450 ارائه می شود. این محصول فاقد سنسور اثر انگشت است. دوربین سه گانه تعبیه شده در پنل پشتی در یک محفظه مستطیل شکل با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک فلاش LED طراحی شده است. بر اساس اطلاعاتی که از گوشی Galaxy F02s منتشر شده است، می توان گفت که احتمالا این محصول نسخه جدید و بهبود یافته از Galaxy A02s / Galaxy M02s می باشد. احتمالا این محصول در دو نسخه مختلف ارائه شود. نسخه اول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار عرضه می شود و نسخه دوم با گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳۵ دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.