اپلیکیشن تیکه‌، دفتر برنامه ریزی درسی و مشاوره دانش آموزان

رسانه چیکاو – شاید به این فکر کرده باشید که علت بسیاری از سردرگمی های روزمرگی خیلی از ما، نداشتن یک برنامه ریزی مناسب است. طبیعتا نظم بیشتر در تمامی فعالیت های روزمره مان نیازمند برنامه ریزی است و بدون برنامه ریزی تقریبا هیچ کاری پیش نخواهد رفت. برنامه ریزی نه تنها در زندگی روزمره بلکه در خواندن دروس نیز از همین قوانین پیروی میکند. موفقیت در امتحانات و در مدرسه نیازمنده یک برنامه ریزی دقیق و منسجم است که موفقیت را برای شما تضمین می کند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشنی بپردازیم که در این راه به کمک شما می آید و دفتر برنامه ریزی مناسبی را برای شما شکل می دهند. با معرفی اپلیکیشن تیکه برنامه ای برای برنامه ریزی و مشاوره درسی، همراه رسانه چیکاو باشید.

 

حتما تا به حال میزان اهمیت برنامه ریزی درسی را درک کرده اید، اگر قصد موفقیت مقطع تحصیلی خود را دارید، اپلیکیشن تیکه به کمک شما می آید. اپلیکیشن تیکه برنامه ایست که به کمک شما می آید تا روزهای درسیتان را مدیریت کنید و دقیق تر و منسجم تر عمل کنید. اپلیکیشن تیکه در کنار برنامه ریزی، امکان دیگری را فراهم کرده تا از طریق ربات مشاوره دریافت کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن

اپلیکیشن تیکه رابط کاربری مناسب و ساده ای دارد اما به واسطه ی امکانات متنوع شاید کمی نیاز به راهنما داشته باشید. به همین منظور نیز راهنمایی را در صفحه اصلی پایین صفحه قرار داده است تا کاربران با بخش های متنوع آن آشنا شوند. ما نیز در این مطلب بخش های مختلف اپلیکیشن را توضیح خواهیم داد. سرعت اپلیکیشن تیکه به خوبی بسیار مناسب است و هیچ کندی در آن حس نمی شود و همین امر لذت کار با اپلیکیشن را دوچندان می کند. 

سازنده برای دسترسی به  4 بخش مهم اپلیکیشن تیکه از نوار دسترسی پایین استفاده کرده است که شامل صفحه خانه، پیام ها، صفحه کاربری و تنظیمات می شود. برای استفاده از خدمات اپلیکیشن تیکه بایستی حتما در آن ثبت نام کرده و با شماره تلفنتان وارد شود و پس از ورود به برنامه، می توانید اطلاعات کاربریتان از بخش صفحه کاربری مشاهده و تغییر دهید.

سازنده در اپلیکیشن تیکه تقریبا تمامی امکانات اپلیکیشن را در صفحه خانه در باکس های متنوع قرار داده است که با اسکرول به سمت پایین امکان استفاده از تمامی امکانات در اپلیکیشن وجود دارد. یکجا بودن این امکانات کمی باعث گیج کنندگی کاربران می شود و با اضافه کردن منوی کشویی و یا انتقال بخشی از امکانات در صفحه های دیگر، می توانست توزیع سازی مناسب تری باشد.

در بالای صفحه اصلی تقویم روزانه قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن به صفحه برنامه ریزی در این تاریخ منتقل خواهید شد. در ادامه بخش های مختلف را توضیح خواهیم داد.

امشب: در واقع اصلی ترین بخش اپلیکیشن است که با مراجعه به آن برنامه ریزی درسی امروزتان را در برنامه تعریف و یا اگر از قبل برنامه ریزی را انجام داده باشید، قابل مشاهده است. در این بخش اپلیکیشن از شما می خواهد تا میزان مطالعه خود روزانه تعیین کنید و برای میزان ساعت مطالعه، دروس هایتان را تقسیم بندی کنید. امکانات جالب در زمان تعریف برنامه ریزی نظیر تنظیم ساعت شروع و ساعت پایان و نحوه مطالعه شامل عمیق خواندن، سطحی خواندن، حل تمرین و… فراهم شده است.

پیشنهادات امشب: در این بخش اپلیکیشن دروسی را برای مطالعه امروزتان به شما پیشنهاد می دهد. همچنین در پایین آمار های مطالعه و روند نیاز شما برای مطالعه را در قالب های زیبا اطلاع رسانی می کند.

پرداخت های شما: اگر شما اشتراک اپلیکیشن برنامه ریزی درسی تیکه را خریده باشید، در این بخش مشخصات شما قابل مشاهده است.

تقویم: از طریق بخش تقویم می توان برای روز های آتی نیز برنامه ریزی کرد. با انتخاب تاریخ دلخواه، اپلیکیشن به مسیر اولیه خود برگشت که امیدواریم این مشکل برطرف گردد.

انرژی مثبت: در این بخش جملاتی و مقالات انگیزشی قرار داده شده است که روحیه درسیتان را تقویت می کند.

30 روز گذشته: در بخش های 30 روز گذشته و 7 روز گذشته برنامه هایی که مطالعه کرده اید، قابل مشاهده است. در بخش آمار نیز میزان مطالعه شما و روز ها در قالب نمودار تعبیه شده است.

رباتیکه: اگر نیاز به مشاوره دارید، از طریق این بخش کلمات کلیدی مرتبط را ارسال کنید تا ربات تیکه به شما مشاوره دهد.

بسته اشتراک: اپلیکیشن تیکه سه بسته اشتراکی 1 ساله، 6 ماهه و 1 ماه با قیمت مناسب تهیه کرده است که با خرید بسته ها امکان استفاده از دفتر برنامه ریزی تیکه استفاده می شود.

پنل ناظر: در اپلیکیشن تیکه امکانی فراهم شده تا برای پدر، مادر و… دسترسی ایجاد کنید تا بر روی برنامه ریزی های شما نظارت کنند.

زنگ تفریح: برنامه برنامه ریزی درسی تیکه از تفریح شما غافل نشده و بخشی را در اپلیکیشن تعبیه کرده است که در زمان های استراحت با بازی بپردازید. انتظار می رود که در ادامه این بخش متنوع تر شود.

جمع بندی

اپلیکیشن تیکه از جمله اپلیکیشن های برنامه ریزی و مشاوره درسی است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و تقریبا نیازهای کاربران را برآورده می سازد. اپلیکیشن تیکه با رابط کاربری مناسب و کاربر پسند، علاوه بر برنامه ریزی، قابلیت مشاوره نیز را در خود تعبیه کرده و انتظار می رود این روند در ادامه به مشاوره آنلاین با مشاوران ادامه پیدا کند. سازنده با توزیع و پراکنده سازی امکانات و بخش های متعدد در قالب منوی کشویی، فهرست شناور و… می تواند رابط کاربری بهتری را رقم بزند و سادگی بیشتری را به ارمغان بیاورد. 

شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن تیکه را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

تیکه | دفتر برنامه ریزی و مشاوره

قیمت: رایگان

سازنده: پارسا اولیائی

سیستم عامل: اندروید

حجم: 4 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 نظرات
  1. کارن می گوید

    عالی بود

    1. بخش تحریریه می گوید

      سپاس از نظر دلگرم کننده تان

  2. علی می گوید

    عالیه

  3. تور لبنان می گوید

    چه جالب و خفن بود واقعا دمتون گرم

  4. Mohammad.m می گوید

    سلام
    من دنبال یه برنامه میگردم که بشه باهاش نمودار درسی خودتو ببینی
    تیکه آیا برای دانشجوها هم قابل استفاده هست ؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      برخی از خدمات قابل استفاده است اما هنوز برای دانشجو ها توسعه پیدا نکرده اما انتظار داریم در آینده خدمات اپلیکیشن گسترده تر شود