با اپلیکیشن زبان بیاموز کانون زبان در جیب شماست

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سطح ارتباط ها، زبان های خارجه به یکی از ملزومات مهم زندگی افراد تبدیل شده است. تقریبا همه افراد امروزه از نقش بسیار پر رنگ زبان خارجه به ویژه زبان انگلیسی در زندگی روزمره آگاهند. امروزه تمامی ابزار های موجود بر پایه زبان های مهم دنیا مانند انگلیسی، آلمانی و… آماده سازی می شوند و برای استفاده از این ابزار ها بایستی زبان خود را تا حد نیاز تقویت کرد. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی اپلیکیشنی بپردازیم که می تواند زبان شما را تا لول های پیشرفته تقویت کند. با معرفی و بررسی برنامه زبان بیاموز همراه رسانه چیکاو باشید.

تیم نرم افزاری زبان بیاموز با بکارگیری از روش های مفید و جدید توانسته حجم بسیار زیادی از مطالب آموزی را به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی در اپلیکیشن زبان بیاموز پیاده سازی کند. این برنامه به کاربران امکان یادگیری 4 زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی را به صورت کاملا حرفه ای فراهم کرده است. اگر به صورت مداوم از برنامه استفاده کنید و درس های نرم افزار را پشت سر بگذارید، دیگر نیازی به رفتن به کلاس زبان تا لول های متوسط و حتی پیشرفته نخواهید داشت. البته اگر به دنبال یک دیکشنری آفلاین سریع هستید ما فست دیکشنری را به شما پیشنهاد می کنیم.

بررسی کلی و رابط کاربری

با اولین ورودتان به برنامه بایستی زبان مورد نظر را از میان چهار زبان انتخاب کرده و پکیج های مورد نیاز را دانلود کنید. سپس با استفاده از شماره تلفن و یا ایمیلتان وارد برنامه شوید. ظاهر اپلیکیشن به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و بخش بندی ها کاملا واضح است و نیازی به راهنما نخواهد بود. طراحی اپلیکیشن زبان بیاموز از سرعت لود بالا بی بهره نیست و سرعت خوب در اجرای قسمت های مختلف به خوبی حس می شود.  اپلیکیشن از سه بخش اصلی خانه، واژه نامه و سایر تشکیل شده است که در پایین به شرح هر کدام می پردازیم. همراه ما باشید.

بخش خانه

واژه آموزی

اپلیکیشن زبان بیاموز چند ده هزار واژه طبقه بندی شده از کتب آموزشی، موضوعات و سطوح مختلف در خود جای داده است. در این بخش واژه ها و اصطلاح ها با توجه به موضوعات و سطوح ویترین بندی شده اند و هر کدام از این بخش ها شامل کلماتی است که نیاز شما را به هر کتاب آموزشی برطرف می سازد. با ورود به هر بخش مانند واژه آموزی سطحی، واژگان در چندین درس طبقه بندی شده که با گذراندن هر درس می توانید به درس بعدی مراجعه کنید. برای گذراندن هر درس مراحل مختلفی پیاده سازی شده که در کوتاه ترین زمان باعث می شود تا کلمات به راحتی در ذهن شما نقش ببندند.

در هر درس شما با پشت سر گذاشتن مرور لغات (گام اول) و آشنایی با لغات و معنی و همچنین کاربرد آن ها در جمله، به بخش بعدی به نام فلش کارت خواهید رفت. فلش کارت ها ذهن شما را به چالش می کشد و از شما می خواهد تا معنی کلمات را در ذهن خود حدس بزنید. در صورتی که روی کلمه لمس کنید، معنی کلمه به همراه  سه گزینه “بلدم، تا حدی بلدم و بلد نیستم” به شما نمایش می دهد و با انتخاب هر کدام به کلمه بعدی خواهید رفت. در بالاصفحه فلش کارت، نواری تعبیه شده تا میزان یادگیری خود را بر حسب نوار بسنجید.

با گذراندن دو گام اول، تمرین هایی برای درس در نظر گرفته شده که ذهنیت شما را بر روی کلمه تقویت می سازد. این تمرین ها شامل ترجمه معکوس و افعال است که به صورت فلش کارت ها انجام می شود.

ذهن خلاق تیم نرم افزاری زبان بیاموز پس از گذراندن گام ها و تمرین ها، گام سوی را برای هر درس در نظر گرفته است که شامل آزمون می باشد. آزمون هر درس شامل سه بخش ترجمه، املا و شنیداری است. تنها کافیست یک بار از این اپلیکیشن استفاده کرده تا از رفتن به کانون زبان منصرف شوید. این نکته قابل توجه است که برای استفاده از تمامی بخش های دروس بایستی نسخه کامل آن را خریداری کنید. با توجه به هزینه های بسیار زیاد کانون های زبان، مبلغی که بابت برنامه زبان بیاموز پرداخت می شود بسیار ناچیز است. اگر قصد دارید از بخش رایگان اپلیکیشن استفاده کنید بایستی بدانید که تنها بخش مرور لغات دروس قابل مشاهده است.

خواندن و شنیدن

اگر شما قصد دارید تا مکالمه خود را قوی کنید، زبان بیاموز به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید مکالمه خود را تقویت کرده و از تکنیک های شنیداری مختلفی استفاده کنید. زبان بیاموز در بخش های متعددی دروس مکالمه ی خود را دسته بندی کرده تا زبان آموز های مبتدی و یا کسانی که در لول های بالاتری قرار دارند، از این بخش ها استفاده کنند. در هر درس شما علاوه بر توجه به صوت مکالمه، می توانید متن به همراه ترجمه آن را مشاهده کنید و اگر قصد ندارید تا معانی را مشاهده کنید، می توانید بخش ترجمه را با آیکن بالای صفحه غیر فعال کنید.

گرامر

در بخش گرامر، دروس گرامری مانند سایر بخش ها از الفبای خود طبقه بندی شده و هر موضوع شامل دروس های متعددی است که اپلیکیشن زبان بیاموز به صورت کامل به شرح هر یک از آن ها می پردازد. از جمله ویژگی های برجسته اپلیکیشن زبان بیاموز در بخش گرامر ها، توضیحات روان و ساده ایست که به همراه مثال های کاربردی و ترجمه، به فهم سریع کاربران کمک بسیاری می کند.

الفبا و تلفظ

بی شک یکی از مهم ترین بخش های زبان آوا شناسی است که برای داشتن مکالمه ای درست و حرفه ای باید اصول هر بخش را به درستی یاد گرفت. به عنوان مثال در تلفظ کلمه Phone حرف P خوانده نمی شود و با قرار گیری در کنار حرف h به صورت f تلفظ می شود. به همین دلیل است که برای ادای تلفظ صحیح کلمات نیاز است تا اصولی را یاد بگیریم. این بخش در اپلیکیشن زبان بیاموز به کمک شما می آید و اصول کاملی از تلفظ را به شما آموزش می دهد.

دسترسی سریع

در صفحه خانه اپلیکیشن بیاموز بخشی با عنوان دسترسی سریع گنجانده شده است که شما را به جعبه لایتر، کلمات شما، بخش خرید و اینستاگرام برنامه بیاموز لینک می دهد.

واژه نامه

بخش واژه نامه در واقع دیکشنری پیشرفته ای برای کلمات است که به صورت کامل به معنی کلمه، مترادف ها، متضاد ها، تلفظ، کاربرد آن در جمله و سایر کاربرد های آن در زمان های گوناگون می پردازد. رابط کاربری پیشرفته و نظمی که در نمایش اطلاعات وجود دارد، بی شک رضایت شما را در پی خواهد داشت.

بخش سایر

تغییر زبان

اپلیکیشن زبان بیاموز چهار زبان آلمانی، فرانسه، انگلیسی و ترکی استانبولی شامل می شود که با استفاده از گزینه تغییر زبان می توانید زبان برنامه را تغییر داده و به یادگیری زبان دیگری بپردازید. بی شک زبان بیاموز در ادامه زبان های متعددی را با سبک آموزشی خود به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد و در این امر موفق خواهد بود.

خرید های شما

برای استفاده از خدمات کامل اپلیکیشن زبان بیاموز بایستی از طریق این بخش اقدام به خرید پکیج های آموزی کنید.

زبان ها

از طریق این بخش پیش نیاز های زبان های دیگر را دانلود و نصب کنید و سپس زبان مورد نظر را تغییر دهید.

تنظیمات

در بخش تنظیمات امکاناتی تعبه شده تا سرعت خواندن را تنظیم و یا لهجه ها و.. را مدیریت کنید. در این بخش امکان تنظیم باکس لایتر و فایل های صوتی که برای مکالمه دانلود کردید، نیز وجود دارد تا در صورتی که حجم فایل های صوتی برنامه زیاد شد، آن ها را پاک کنید.

پشتیبانی

در صورتی که نیاز به پشتیبانی دارید، از طریق گزینه پشتیبانی سوالات خود را پیدا کرده و یا با پشتیبان تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: 5 ترفند کاربردی یوتیوب

جمع بندی

اپلیکیشن بیاموز یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان است که به صورت کاملا حرفه ای به آموزش کلمات، گرامر و مکالمه می پردازد. از دید کاربران هیچ مشکلی در استفاده از اپلیکیشن وجود نداشت و تیم خلاق زبان بیاموز جای هیچ سخنی را باقی نگذاشتند. انتظار می رود که زبان بیاموز با پیشرفتی که در این زمینه کسب کرده، زبان های خارجه برنامه را افزایش دهد که مطمئنا برنامه خود را در همین راستا اجرایی خواهد کرد. همچنین اگر امکان برگزاری آزمون های آمادگی جهت شرکت در امتحانات کانون ها و سایر آزمون ها وجود داشت، تجربه شیرین آموزش زبان با اپلیکیشن بیاموز را لذت بخش تر می کرد.

شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن زبان بیاموز را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق مقاله نصب بازار این برنامه را دریافت نمایید.

زبان بیاموز

قیمت: رایگان

سازنده: تیم نرم افزاری بیاموز

سیستم عامل: اندروید

حجم: 15 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. صوفیا سعیدی می گوید

    این برنامه نسخه ios نداره ؟