اپلیکیشن چی خوبه ؛ مرجع تحلیل تربیتی انیمیشن ها (راهنمای والدین)

رسانه چیکاو – این روزها دغدغه های زیادی گریبانگیر پدر و مادران برای رشد فرزندان شده است. با گسترش ارتباطات و افزایش سطح تعاملات در رده های سنی و همچنین برنامه ها و فیلم و کارتون ها، تربیت فرزندان کمی سخت تر شده است. جامعه ما در حال رشد و جایگزینی پدر و مادرانی است که کمتر با علم و تکنولوژی بیگانه اند. به همین دلیل حالا پدر و مادرانی که دغدغه تربیت فرزند خود را دارند، همواره سعی می کنند تا با بهترین روش ها کودک خود را تربیت کنند و مفهوم های اساسی زندگی را به آن ها آموزش دهند. ما در این مطلب قصد دارم که به معرفی اپلیکیشنی بپردازیم که در این امر به کمک شما خواهد آمد و مقداری از سختی تربیت فرزندانتان را می کاهد. با معرفی اپلیکیشن چی خوبه (مرجع تحلیل تربیتی انیمیشن ها) همراه رسانه چیکاو باشید.

اپلیکیشن چی خوبه مرجع تحلیل تربیتی انیمیشن ها است که به کمک شما می آیند تا با درک درستی از انیمیشن ها و مفاهیم آموزشی هر کدام، بهترین کارتون و انیمیشن را برای کودک خود تشخیص داده و برای کودک خود اجرا کنید. در واقع اپلیکیشن چی خوبه برنامه ای است که انیمیشن و کارتون ها را تحلیل کرده، مفاهیم آن ها را بیرون کشیده و پیام های آموزشی را شفاف سازی کرده است که برای والدین وظیفه شناس می تواند بسیار مفید باشد.

اگر شما کودکی دارید و از تکنولوژی غافل نیستید، پیشنهاد می کنیم تا اپلیکیشن چی خوبه را بر روی گوشی های خود نصب کنید تا با انتخاب بهترین انیمیشن و کارتون برای فرزندان خود در رده های سنی 3 تا 7 و یا 7 تا 11 و یا 11 تا 14 و همچنین 14 تا 18 سال، آینده فرزندتان و شخصیتی که قرار است شکل دهد، را بدست بگیرید. با کمک اپلیکیشن کارتون هایی را انتخاب کنید که مفاهیم کار گروهی، مقابله با ترس، تقویت اعتماد به نفس و… را به فرزند شما القا کند.

رابط کاربری

اپلیکیشن چی خوبه سعی کرده تا با به کارگیری رابط کاربری مناسب و به کارگیری انیمیشن های مختلف با ویترینی ساده و زیبا، به راحتی می توان به بخش های مختلفی دسترسی داشت و انیمیشن ها را انتخاب کرد. با وجود طراحی مناسب در صفحه اصلی اما جای خالی نوار دسترسی پایین حس می شود. سازنده به راحتی می تواند با کمک نوار دسترسی پایین بخش های دسته بندی شده در صفحه اصلی را در پایین بیاورد و تجربه کاربری را بهبود بخشد. همچنین می تواند دسترسی به سایر بخش ها را نیز به کمک منوی کشویی ساده تر سازد. 

بخش توضیحات داخلی به خوبی طراحی شده و با ساده سازی، مفهوم را به بهترین شکل به والدین آموزش می دهد. با کمک بخش نکات تربیتی، والدین راحت تر به محتویات کارتون ها پی می برند. همچنین سازنده در بخش توضیحات هر انیمیشن، در پایین صفحه دکمه ای را برای تماشای انیمیشن در اپلیکیشن تلوبیون قرار داده است. در این صفحه بخش های دیگری از جمله داستان انیمیشن، تحلیل شخصیت ها، توصیه هایی برای والدین، با فرزندان خود صحبت کنید، شناسه انیمیشن و رده سنی قرار داده شده است.

جمع بندی

این روز ها که ارتباطات فراتر رفته، دغدغه والدین نیز بیشتر شده است که بتوانند با وجود مشکلات فراوان فرزندان خود را بزرگ کنند و شخصیت آن ها را شکل دهند. اپلیکیشن چی خوبه به راحتی می تواند در این امر به یاری والدین بشتابد و به آنها کمک کند تا راحت تر از گذشته مفاهیم را از طریق کارتون ها و انیمیشن ها به فرزندان خود منتقل کنند. شما میتوانید آخرین نسخه اپلیکیشن چی خوبه را از طریق باکس دانلودی که در پایین قرار داریم، دریافت کنید.

چی خوبه (راهنمای والدین)

قیمت: رایگان

سازنده: چی خوبه

سیستم عامل: اندروید

حجم: 4 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.