وان پلاس برنامه جدیدی برای مقابله با مشکل خط سبز معرفی کرد

OnePlus امروز برنامه ای را برای رسیدگی به مشکل خط سبز که بر مدل های نمایشگر AMOLED در خط تولید این شرکت تأثیر می گذارد، اعلام کرد. این مشکل به طور گسترده ای توسط کاربران، به ویژه کاربران هندی، گزارش شده است و این طرح سه مرحله ای هدفمند است برای مقابله با آن.

برنامه “راه حل بدون نگرانی خط سبز OnePlus” نام دارد و با تقویت ساختار نمایشگر، انجام بازرسی های کنترل کیفیت دقیق و ارائه گارانتی گسترده برای نمایشگر، به مشکل خط سبز که شرکت ادعا می کند ناشی از ترکیبی از عوامل است نه یک علت واحد، رسیدگی خواهد کرد.

با شروع از اولین قدم، تمام نمایشگرهای AMOLED OnePlus اکنون دارای لایه چسبندگی لبه تقویت شده هستند که از مواد آب بندی لبه PVX استفاده می کند. لایه PVX مانند یک مانع عمل می کند و نفوذ رطوبت و اکسیژن را در طول زمان به طور قابل توجهی کند می کند، در نتیجه عمر نمایشگر را افزایش می دهد.

دوم، این شرکت بازرسی های کنترل کیفیت دقیق را انجام می دهد، با بیش از 180 آزمایش که شرایط سخت دنیای واقعی را شبیه سازی می کند. نمایشگرها همچنین تحت آزمایشی قرار می گیرند که شرکت آن را “آزمون دوگانه 85” می نامد، که نمایشگر را برای مدت طولانی در معرض گرمای 85 درجه سانتیگراد و رطوبت 85 درصد قرار می دهد.

در نهایت، OnePlus برای همه مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود، جدید و قدیمی، گارانتی مادام‌العمر در برابر مشکل خط سبز ارائه می‌کند و اولین برندی است که این کار را انجام می‌دهد. اگر دستگاه شما این مشکل را دارد، حتی اگر خود گوشی خارج از گارانتی باشد، نمایشگر جدیدی دریافت خواهید کرد.

مشکل خط سبز نفرت‌انگیز برای دستگاه‌هایی که از پنل AMOLED استفاده می‌کنند، مشکل‌ساز بوده است. این موضوع بر چندین برند از جمله سامسونگ، گوگل، ویوو، ناتینگ، موتورولا و بسیاری دیگر تأثیر گذاشته است. علت دقیق این مشکل ناشناخته باقی مانده است و همانطور که OnePlus اشاره می‌کند، احتمالاً به دلیل ترکیبی از عوامل است. اگر دستگاه شما این مشکل را دارد، صرف نظر از اینکه تحت گارانتی باشد یا خیر، با سازنده تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.