اپل برنامه تعمیر آیفون 14 پلاس را برای مشکل دوربین عقب اعلام کرد

اپل برنامه تعمیر برای برخی از واحدهای آیفون 14 پلاس که در طول یک دوره 12 ماهه تولید شده اند، اعلام کرده است.

این شرکت کالیفرنیایی اعلام کرده است که دستگاه‌های آسیب‌دیده برای تعمیر در ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل بدون هزینه اضافی واجد شرایط هستند و مشتریان می‌توانند با ارائه شماره سریال دستگاه خود به شرکت، بررسی کنند که آیا گوشی آن‌ها تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.

در همین حال، کاربرانی که قبلاً هزینه تعمیر دوربین عقب آیفون 14 پلاس را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت بازپرداخت با اپل تماس بگیرند.

اپل برنامه خدمات آیفون 14 پلاس را برای مشکل دوربین عقب ارائه می‌کند

صفحه پشتیبانی که توسط این شرکت راه‌اندازی شده است، بیان می‌کند که آن‌ها متوجه شده‌اند که “درصد بسیار کمی” از واحدهای آیفون 14 پلاس تحت تأثیر مشکلی هستند که در آن دوربین عقب پیش‌نمایش را نشان نمی‌دهد. طبق گفته اپل، واحدهای آیفون 14 پلاس که بین 10 آوریل 2023 و 28 آوریل 2024 تولید شده‌اند، ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

صاحبان آیفون 14 پلاس می‌توانند شماره سریال خود را در صفحه پشتیبانی شرکت وارد کنند تا بررسی کنند که آیا گوشی هوشمند آن‌ها تحت تأثیر این مشکل قرار دارد و برای سرویس رایگان واجد شرایط است یا خیر. اپل می‌گوید که این برنامه خدمات، یک دستگاه آسیب‌دیده را به مدت سه سال پس از اولین خرید پوشش خواهد داد.

نحوه بررسی واجد شرایط بودن برای برنامه خدمات آیفون 14 پلاس اپل

برای یافتن شماره سریال در آیفون 14 پلاس، کاربران می‌توانند برنامه تنظیمات را باز کرده و روی عمومی > درباره ضربه بزنند. فشار طولانی بر روی شماره سریال در این صفحه یک میانبر کپی را نمایش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد متن را در فیلد صفحه پشتیبانی اپل برای برنامه خدمات آیفون 14 پلاس جای‌گذاری کنند.

سند پشتیبانی اپل می‌گوید که برخی از مشتریانی که دارای واحدهای آیفون 14 پلاس با آسیب‌هایی هستند که از سرویس دوربین عقب جلوگیری می‌کند – مانند پنل شیشه عقب شکسته – ابتدا باید این مشکلات را حل کنند. برخلاف برنامه خدمات رایگان، اپل می‌گوید هزینه‌های این تعمیرات اضافی را از مشتریان دریافت خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.