Galaxy A56 ممکن است یک ارتقاء دوربین سلفی مورد نیاز را ارائه دهد

اطلاعات بیشتر در مورد میان رده آینده گلکسی A56 در حال ظهور است و ما چیزهای خوبی در مورد تنظیمات دوربین گوشی می شنویم. ممکن است سامسونگ بالاخره از شر دوربین سلفی متوسط ​​خلاص شود و آن را با چیزی بهتر جایگزین کند.

همکاران ما از پیکربندی ادعایی دوربین برای Galaxy A56 آینده خبر دریافت کرده‌اند. در بیشتر موارد، تنظیمات دوربین مشابه امسال و سال گذشته به نظر می رسد، اما یک تفاوت اساسی وجود دارد. در اینجا تنظیمات شایعه شده است:

  • 50 مگاپیکسل اصلی (عریض).
  • 12 مگاپیکسل فوق عریض
  • ماکرو 5 مگاپیکسلی
  • سلفی 12 مگاپیکسلی

به نظر می‌رسد که گلکسی A56 همچنان دارای یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است که احتمالاً نسبتاً بی‌معنی خواهد بود. از طرف دیگر، گلکسی A56 باید سلفی های بهتری بگیرد.

چرا سنسور سلفی با وضوح کمتر بهتر است؟

اگر به وضوح در خلاء نگاه کنید، تعداد پیکسل‌های بالاتر همیشه نسبت به پیکسل‌های کمتر برتری دارد. با این حال، در دنیای واقعی، دوربین‌ها به چیزی بیش از یک تعداد پیکسل بالا نیاز دارند.

یک دوربین سلفی و به طور کلی دوربین ها باید میدان دید خوب و سنسوری داشته باشند که بتواند جلوه ای دلپذیر از عمق میدان ایجاد کند. آنها باید نور را جذب کنند و در شرایط نوری مختلف عملکرد خوبی داشته باشند، اشیاء متحرک را بدون تاری عکس بگیرند، جزئیات را بدون گل آلود کردن آنها بازسازی کنند، رنگ های دقیق ارائه دهند و غیره.

به همین دلیل است که، برای مثال، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 24 بسیار برتر از دوربین 32 مگاپیکسلی گلکسی A55 است. وقتی همه چیز کم است، وضوح اهمیت زیادی ندارد.

تا جایی که سری A5x میان رده سامسونگ، سال هاست که از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می کند. هر گوشی، از گلکسی A51 تا گلکسی A55، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد. از نظر فنی، هر سال همان دوربین 32 مگاپیکسلی نبوده است، اما بدون توجه به این، هیچ کدام از این دو دستگاه چیزی برای نوشتن در مورد آن نبوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.