Google Keep ویژگی مهمی را از Samsung Notes قرض گرفته است

در حالی که Google Keep بسیار محبوب است، زیرا روی اکثر تلفن های اندرویدی از قبل نصب شده است، Samsung Notes از ویژگی های بسیار غنی تر است.

در چند سال گذشته، گوگل در تلاش است تا ویژگی های بیشتری را به Google Keep بیاورد تا اکثر کاربران اندروید یک برنامه یادداشت برداری رایگان داشته باشند که بتواند اکثر نیازهای آنها را برآورده کند. اکنون، به نظر می‌رسد Google Keep یک ویژگی مهم را از Samsung Notes قرض گرفته است: یادداشت‌های دست‌نویس.

Google Keeps ویژگی یادداشت‌های دست‌نویس دریافت می‌کند

آخرین نسخه Google Keep برای آندروید چند نشانه را پنهان می کند که نگاهی به مرحله بعدی Google با برنامه یادداشت برداری خود دارد.

AndroidAuthority کد برنامه را بررسی کرد و دریافت که گوگل در تلاش است تا ویژگی های بیشتری را به قلم اضافه کند. ارجاعاتی به «استفاده از دست خط، تصاویر و متن برای ترسیم طرح، ابله، طوفان فکری، و گرفتن تمام ایده های شما» دارد.

بر اساس گزارش‌ها، این ویژگی دارای ویژگی است که به شما امکان می‌دهد با کلیک بر روی قلم، یک یادداشت جدید از هر کجای دستگاه اندرویدی از طریق یک یادداشت شناور ایجاد کنید. همچنین می توانید با ابزار اسکرین شات (حداقل در دستگاه های Pixel) اطلاعات جمع آوری کنید.

علاوه بر این، همانطور که قبلاً گزارش کردیم، با اندروید 15، Google Keep می‌تواند به برنامه پیش‌فرض یادداشت‌برداری گوشی شما تبدیل شود و می‌توانید حتی از صفحه قفل یادداشت‌برداری را شروع کنید. به طور پیش فرض، هر بار که یادداشتی را از صفحه قفل ایجاد می کنید، یادداشت جدیدی ذخیره می کند.

این شبیه کاری است که در حال حاضر می توانید با Samsung Notes در تلفن ها و تبلت های گلکسی انجام دهید.

این ویژگی یادداشت‌های دست‌نویس با یادداشت‌هایی که می‌توانید در آن نقاشی کنید کاملاً متفاوت است. به نظر می‌رسد وقتی طرحی را به یادداشت متنی اضافه می‌کنید، همچنان رابط کاربری قدیمی را برای طراحی دریافت خواهید کرد.

رابط کاربری جدید دارای یک نوار ابزار در پایین خواهد بود که در آن می‌توانید از بین چندین نوع قلم (با گزینه‌های رنگ و عرض خط)، برجسته‌کننده، پس‌زمینه (خطوط و مربع) و رنگ‌های پس‌زمینه انتخاب کنید.

همچنین می توانید تصاویر اضافه کنید یا از دوربین عکس بگیرید و آن را به یادداشت اضافه کنید. همچنین می توانید یک جعبه متن را در یک یادداشت دست نویس اضافه کنید. همچنین می‌توانید یادداشت‌های دست‌نویس را به فایل‌های PDF صادر کنید.

ویژگی آینده «Text to Sketch» ​​می‌تواند شبیه به ویژگی Sketch to Image سامسونگ باشد که از هوش مصنوعی Generative برای تبدیل نقاشی‌های خشن به تصاویر با ظاهر بهتر استفاده می‌کند.

می‌توانید یادداشت‌های دست‌نویس را در نسخه وب Google Keep ببینید، اما نمی‌توانید چیز جدیدی به آن اضافه کنید یا یادداشت‌های دست‌نویس از وب ایجاد کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.