در حال حاضر دو نسخه مختلف از Galaxy Z Fold 7 در حال توسعه هستند

پس از عرضه Galaxy Z Fold Special Edition در کره در ابتدای هفته، استراتژی گوشی تاشو سامسونگ مانند همیشه غیرقابل پیش بینی است. با این وجود، اکنون اطلاعات جدیدی در اختیار داریم که نشان می‌دهد سامسونگ برنامه‌های بزرگ‌تری برای مجموعه تلفن‌های تاشو برای سال 202 دارد و می‌تواند بیش از دو مدل را عرضه کند.

همکاران ما در GalaxyClub اطلاعاتی در مورد نام‌های رمزی که سامسونگ برای سری گلکسی Z در سال 2025 استفاده می‌کند، دریافت کرده‌اند. و شگفت‌زده! سامسونگ در حال حاضر به جای دو نسخه با سه نسخه کار می کند. آنها عبارتند از:

  • کد نام B7 – Galaxy Z Flip 7.
  • کد نام Q7 – Galaxy Z Fold 7.
  • کد نام Q7M – نوع ناشناخته Galaxy Fold.

به خاطر داشته باشید که ما هنوز در سال 2024 هستیم، بنابراین این اطلاعات تضمین نمی کند که سامسونگ دو، سه یا بیش از سه گوشی تاشو در سال 2025 عرضه خواهد کرد.

مدل سوم چیست؟

تنها دلیلی که نام رمز Q7M را به جای Galaxy Z Fold Special Edition 2025 “نوع ناشناخته گلکسی فولد” نامگذاری کرده ایم، حرف “M” در نام رمز است.

همانطور که برخی به یاد دارند، نسخه ویژه گوشی تاشو سامسونگ که این هفته عرضه شد، ابتدا با کد Q6A شناخته می شد. Q6M نبود. بنابراین، عقل سلیم نشان می دهد که دنباله مستقیم اولین نسخه ویژه به جای Q7M، نام رمز Q7A را خواهد داشت.

این حرف “M” جدید می تواند به معنای یکی از چندین چیز باشد. شاید Q7M اسرارآمیز به جای Q7A به این نام خوانده شود زیرا این گوشی یک گوشی نسخه ویژه 2025 برای بازار جهانی است تا یک دستگاه با نسخه محدود. در دسترس بودن جهانی می تواند نامگذاری جدیدی را طلب کند.

یا شاید Q7M یک مدل نسخه ویژه نیست بلکه برداشتی کاملاً جدید از فرمول Fold است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است سامسونگ بالاخره در سال 2025 یک مدل فولد تاشو دوگانه عرضه کند تا به هوآوی نشان دهد که پادشاه تاشوها کیست.

در هر صورت ممکن است، به خاطر داشته باشید که هنوز راه زیادی تا عرضه گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ، احتمالاً در تابستان 2025، باقی مانده است. بسیاری از اتفاقات تا آن زمان ممکن است رخ دهد. همه اینها اطلاعات اولیه هستند که ممکن است تغییر کنند، حتی اگر در لحظه نوشتن دقیق باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.