شیائومی پد سری 7 و اسمارت بند 9 پرو در 29 اکتبر عرضه می شوند

شیائومی به تازگی تاریخ عرضه سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود، سری 15 شیائومی را اعلام کرده است. دستگاه های پریمیوم آینده قرار است در 29 اکتبر 2024 عرضه شوند. با این حال، گوشی های هوشمند تنها نیستند زیرا این شرکت همچنین قصد دارد هفته آینده از سری Pad 7 شیائومی و Xiaomi Band 9 Pro نیز رونمایی کند.

تاریخ عرضه Xiaomi Pad 7 Series و Smart Bank 9 Pro

غول فناوری چینی تأیید کرده است که شیائومی پد سری 7 و شیائومی اسمارت بند 9 پرو در کنار سری 15 شیائومی در 29 اکتبر عرضه خواهند شد.

اخیراً تیزرهای جدیدی به اشتراک گذاشته شده است که طراحی تبلت های جدید و پوشیدنی های هوشمند را به نمایش می گذارد. سری Pad 7 شیائومی را می توان با نمایشگر بلند با قلم مشاهده کرد.

ما در اوایل این ماه یک نشت را پوشش دادیم که برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن را فاش کرد. ممکن است یک پنل LCD 11.16 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز داشته باشد. اگرچه، مدل Pro ممکن است صفحه نمایش OLED را ارائه دهد.

شایعه شده است که مدل بالاتر از Snapdragon 8s Gen 3 SoC استفاده می کند، در حالی که نسخه پایه می تواند Snapdragon 7+ Gen 3 را ارائه دهد. این تفاوت ها با سرعت شارژ نیز ادامه می یابد.

مشاهده گواهی 3C به ترتیب پشتیبانی از شارژ سیمی 67 وات و 45 وات را تایید کرد. این سری ممکن است با یک بسته باتری عظیم 10000 میلی آمپر ساعتی کار کند و روی پوسته سفارشی HyperOS 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 اجرا شود.

حدود دو هفته پیش، رندرهای شیائومی اسمارت بند 9 پرو به بیرون درز کرد. اما طراحی این پوشیدنی رسما فاش شده است.

انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با وضوح 336 در 480، نرخ به روز رسانی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت باشد. Smart Band 9 Pro احتمالاً عملکردهای مختلف ردیابی سلامت و تناسب اندام مانند ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون را ارائه می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.