صفحه نمایش، دوربین و مشخصات دیگر آیفون SE 4 و آیفون SE 4 پلاس منتشر شد

مدتی است که شایعات متعددی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال آماده شدن برای عرضه دو مدل جدید از سری SE خود است: آیفون SE 4 و آیفون SE 4 پلاس.

انتظار می‌رود که هر دو دستگاه با چند ارتقا عرضه شوند، با شایعه‌هایی که آیفون SE 4 دارای نمایشگر بزرگ‌تر است، Face ID را جایگزین Touch ID کرده و از Apple Intelligence پشتیبانی می‌کند. در همین حال، آیفون SE 4 پلاس احتمالا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود.

در این مقاله، همه چیزهایی را که تاکنون در مورد آیفون SE 4 و SE 4 پلاس می دانیم، از جدول زمانی مورد انتظار عرضه تا قیمت شایعه شده، طراحی و مشخصات کلیدی، پوشش خواهیم داد.

اندازه و طراحی نمایشگر

شایعه شده است که آیفون SE 4 از طراحی شیک و مدرنی مشابه آیفون 14 بهره می برد، با نمایشگر تمام جلو و بدون دکمه هوم. این نشان می دهد که Face ID بر تاچ آیدی تسلط خواهد یافت. انتظار می رود صفحه نمایش 6.06 اینچی باشد که در مقایسه با اندازه صفحه نمایش آیفون SE فعلی ارتقاء قابل توجهی دارد.

شایعات همچنین اشاره می کنند که اپل ممکن است آیفون SE 4 پلاس را با صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED عرضه کند.

ارتقاء دوربین

برخی شایعات حاکی از آن است که اپل می تواند دوربین پشتی را با یک دوربین کاملا جدید تک لنز 48 مگاپیکسلی در آیفون SE 4 جایگزین کند. انتظار می‌رود این تغییر تجربه عکاسی را غنی‌تر کند و عکس‌های دقیق‌تری ارائه دهد. حتی در شرایط کم نور، احتمالا عملکرد خوبی خواهد داشت.

عملکرد

انتظار می رود آیفون SE 4 با تراشه قدرتمند A18 عرضه شود. بله، همان تراشه ای که اولین بار با عرضه آیفون 16 آغاز شد. گنجاندن این چیپست می تواند آیفون SE 4 را با افزایش قدرت پردازش و هوش اپل تقویت کند. از نظر باتری، انتظار می رود آیفون SE 4 با باتری 3279 میلی آمپر ساعتی مشابه آیفون 14 عرضه شود.

قیمت گذاری

در حال حاضر هیچ شفافیتی در مورد قیمت آیفون SE 4 در بازار هند وجود ندارد. اما انتظار می رود قیمت آن 429 دلار باشد که تقریباً حدود 36000 روپیه است. حتی با وجود افزایش، انتظار می رود SE 4 حدود 10 درصد افزایش یابد.

تاریخ انتشار

طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می رود آیفون SE 4 در اوایل سال 2025 عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.