واتساپ در حال تغییر نحوه مدیریت مخاطبین است

امروز، واتساپ یک بازنگری مهم در نحوه مدیریت مخاطبین را اعلام کرده است. تا این مرحله، مخاطبین در واتساپ، مخاطبین تلفنی هستند که روی آن نصب شده است. این می تواند برای کسانی که تلفن خود را گم می کنند و مثلاً از مخاطبین خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کنند، مشکل ساز باشد. این همچنین می تواند برای کسانی که تلفن مشترک دارند و همچنین افرادی که چندین حساب را با مخاطبین جداگانه در یک دستگاه مدیریت می کنند سردرد باشد.

با این حال، خوشبختانه WhatsApp یک راه حل دارد: یک مدیر تماس داخلی. این به شما امکان می دهد مخاطبین را در برنامه ذخیره کنید و بنابراین اگر تلفن را تغییر دهید آنها را از دست نخواهید داد.

اولین قدم پیاده سازی این قابلیت جدید، داشتن قابلیت ذخیره مخاطبین در واتساپ وب و ویندوز است. متا مالک واتساپ می گوید در نهایت می توانید مخاطبین را در دستگاه های مرتبط دیگر ذخیره کنید.

مخاطبینی که در واتساپ ذخیره می‌کنید از یک فناوری ذخیره‌سازی جدید حفظ حریم خصوصی به نام Identity Proof Linked Storage (IPLS) استفاده می‌کنند که متا می‌گوید اسامی و اعداد را رمزگذاری می‌کند و فقط به شما امکان می‌دهد به آنها دسترسی داشته باشید.

ویژگی جدید مخاطبین در آینده با یک سیستم نام کاربری همراه خواهد شد که به شما امکان می دهد از برنامه بدون گره زدن حساب خود به شماره تلفن خود استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.