سامسونگ می گوید برنامه ای برای عرضه گلکسی زد فولد ارزان تر ندارد

زمانی که سامسونگ اولین گوشی تاشو خود را با نام گلکسی فولد عرضه کرد، دستگاهی انقلابی با فناوری‌های نوآورانه و قیمت ۲۰۰۰ دلاری بود. انتظار می‌رفت که با آسان‌تر شدن ساخت قطعات، قیمت گوشی‌های تاشو کاهش یابد. با این حال، سامسونگ می گوید برنامه ای برای عرضه گوشی های تاشو ارزان تر ندارد.

باید از Galaxy Z Fold ارزان‌تر صرف نظر کنید

بارها شایعه شده است که سامسونگ سری گوشی های تاشو ارزان تری گلکسی زد فولد را عرضه خواهد کرد. با این حال، شرکت کره جنوبی چنین برنامه ای ندارد. در عوض، قصد دارد برچسب قیمت را دست نخورده نگه دارد و فناوری‌های جدیدتر و بهتری را معرفی کند، مشابه کاری که با نسخه ویژه گلکسی زد فولد اخیراً عرضه شده انجام داد.

یکی از مقامات Samsung Electronics گفت: “به جای اینکه آن را (Galaxy Z Fold Special Edition) یک محصول برتر در نظر بگیریم، محصولی است که برای گسترش گزینه های شما منتشر شده است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای عرضه محصول جداگانه با قیمت پایین‌تر نداریم.»

سامسونگ در رقابت گوشی های هوشمند تاشو عقب افتاده است. زمانی شرکت پیشرو در فروش جهانی گوشی های هوشمند تاشو بود، اکنون پس از هواوی به رتبه دوم سقوط کرده است. فروش گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ طی دو سال گذشته راکد بوده است. دو راه برای افزایش فروش وجود دارد. این شرکت یا باید اپلیکیشن‌های کشنده بهینه‌سازی شده برای گوشی‌های تاشو بیاورد یا گوشی‌های تاشو ارزان‌تری را روانه بازار کند، و سامسونگ نتوانسته است به این هدف برسد.

گوشی‌های هوشمند تاشو شرکت‌های چینی مانند Honor، Huawei، OPPO و Vivo نازک‌تر، سبک‌تر و سخت‌افزار دوربین بهتری نسبت به گوشی‌های Galaxy Z Fold سامسونگ دارند. بنابراین، سامسونگ باید قیمت گوشی های گلکسی زد فولد را با بهبود مهندسی خود و افزودن مشخصات بهتر به دستگاه های خود توجیه کند.

برخی شایعات ادعا می‌کنند که سامسونگ قصد دارد سال آینده یک گوشی ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ را در کنار یک دستگاه گلکسی زد فولد و اولین گوشی هوشمند دوتایی (بعضی‌ها آن را سه تایی) عرضه کند. باید دید آیا شرکت موفق به انجام این کار می شود یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.