نسخه بتا برنامه دسکتاپ ChatGPT برای مشترکین پولی در ویندوز عرضه شد

هفته گذشته OpenAI اعلام کرد که ChatGPT به عنوان یک برنامه ویندوز برای مشترکین پولی عرضه می شود. چت ربات هوش مصنوعی (AI) قبلاً فقط می توانست از طریق سرویس گیرنده وب استفاده شود، اما با این حرکت، کاربران می توانند به یک برنامه اختصاصی برای استفاده از همه عملکردهای مولد هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، این برنامه به عنوان یک نسخه بتا اولیه برای کاربران ChatGPT Plus، Enterprise، Team و Edu در دسترس است. شرکت هوش مصنوعی اعلام کرد که نسخه عمومی این برنامه اواخر امسال منتشر خواهد شد.

برنامه ChatGPT برای ویندوز

در پستی در X (که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد)، دسته رسمی OpenAI از عرضه برنامه دسکتاپ ChatGPT برای ویندوز خبر داد. این شرکت گفت که این برنامه در حال عرضه به سیستم عامل ویندوز (OS) است تا امکان دسترسی سریعتر به چت بات برای موارد استفاده روزانه آنها را فراهم کند. علاوه بر این، کاربران می توانند به سرعت برنامه را با استفاده از میانبر Alt + Space روی صفحه کلید راه اندازی کنند.

این برنامه در حال حاضر فقط برای مشترکین پولی ChatGPT در دسترس است که شامل کاربران ChatGPT Plus، Enterprise، Team و Edu است.

OpenAI قصد دارد نسخه پایدار عمومی را اواخر امسال معرفی کند. قابل ذکر است، کسانی که از لایه رایگان چت ربات هوش مصنوعی استفاده می کنند در حال حاضر به برنامه دسترسی نخواهند داشت.

با این حال، برخلاف نسخه macOS برنامه، این شرکت هیچ ویژگی جدیدی را برای برنامه دسکتاپ اعلام نکرده است. به این ترتیب، مشخص نیست که کاربران از ویژگی سریع اسکرین شات که می تواند کل صفحه یا بخشی از آن را گرفته و به طور خودکار آن را در برنامه آپلود کند، دریافت خواهند کرد.

کاربران باید بتوانند از تمام ویژگی های استاندارد هوش مصنوعی از جمله تولید متن و تصاویر، پرسیدن سوالاتی که نیاز به جستجوی وب دارند و همچنین گفتگو با ربات چت استفاده کنند. آنها همچنین می‌توانند فایل‌ها را آپلود کنند و توسط ChatGPT پردازش شوند.

برای دسترسی به برنامه، می توانید به فروشگاه برنامه مایکروسافت بروید و ChatGPT را جستجو کنید. از طرف دیگر، آنها همچنین می توانند اینجا را کلیک کنند تا مستقیماً به صفحه لیست برنامه ها بروند. برای نصب برنامه ChatGPT برای ویندوز، کاربران باید 283 مگابایت فضای ذخیره سازی رایگان داشته باشند. از ویندوز 10 نسخه 17763.0 یا بالاتر پشتیبانی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.