راه اندازی جهانی POCO M7 Pro 5G قریب الوقوع است

پوکو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید از سری M خود است. دستگاه مورد بحث POCO M7 Pro 5G است که اخیراً با یک گواهینامه جدید ظاهر شده است. این مشاهده به راه اندازی قریب الوقوع آن اشاره می کند، بنابراین در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

POCO M7 Pro 5G از SDPPI اندونزی بازدید می کند

POCO M7 Pro 5G سازنده چینی گوشی های هوشمند در پلتفرم گواهی SDPPI اندونزی (از طریق TheTechOutlook) مشاهده شد. این مدل دارای شماره مدل 2409FPCC4G بود و “G” احتمالاً به نوع جهانی اشاره دارد. همانطور که از نام آن پیداست، احتمالاً جانشین POCO M6 Pro 5G است که در سال 2023 عرضه شد. POCO M7 Pro 5G اخیراً در چندین گواهینامه دیده شده است، و مشاهده SDPPI به عرضه جهانی قریب الوقوع آن اشاره دارد.

متأسفانه، گواهی اندونزی جزئیات دقیق تری مانند مشخصات یا ویژگی های آن را نشان نمی دهد. اگرچه نام POCO M7 Pro 5G خود را تأیید می کند.

در سپتامبر 2024، پوکو M7 Pro 5G طراحی و مشخصات خاصی از طریق FCC فاش شد. این گوشی هوشمند را می‌توان با پنل پشتی دو رنگ با پوششی مانند سنگ مرمر سبز دید.

گوشی ارزان قیمت آینده را می توان با یک دوربین دوگانه که در یک ماژول مستطیلی قرار گرفته است، مشاهده کرد. این لیست پشتیبانی از گزینه های اتصال اولیه مانند NFC، بلوتوث، وای فای و باندهای NR 5G را تایید کرد.

این گوشی هوشمند ممکن است یک نوع کاهش یافته از Redmi Note 14 5G باشد. بنابراین می‌توانیم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت داشته باشیم، در حالی که جلوی آن از یک صفحه‌نمایش 1.5K AMOLED بهره می‌برد.

زیر کاپوت، ممکن است به MediaTek Dimensity 6100+ SoC مجهز شود. این دستگاه باید روی پوسته سفارشی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید شرکت اجرا شود و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی پایه ارائه دهد. به خاطر داشته باشید که POCO هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد POCO M7 Pro 5G نداده است، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.