مقایسه OnePlus 13 با پرچمدار بعدی وان پلاس: یک تکامل جسورانه یا تغییر جزئی؟

وان پلاس آماده است تا به زودی گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود وان پلاس 13 را معرفی کند. اما قبل از عرضه مورد انتظار در 31 اکتبر، این شرکت اوایل امروز طراحی OnePlus 13 را به نمایش گذاشت. بنابراین چگونه آن را با نسل قبلی خود، OnePlus 12 مقایسه می کند؟ ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید.

ویژگی جدید OnePlus 13 در مقابل OnePlus 12

یکی از ترندهای محبوب در بازار گوشی های هوشمند، چرم گیاهی در پشت است که اغلب در گوشی های هوشمند موتورولا دیده می شود. با این حال، همه برندها از چرم مصنوعی استفاده نکرده اند. OnePlus 12 با پنل گوریلا گلس در پشت معرفی شد که توسط یک قاب آلومینیومی احاطه شده است. ترکیب شیشه و فلز محبوب ترین انتخاب در گوشی های هوشمند پریمیوم بوده است.

اما در OnePlus 13، مواد و بافتی که ارائه می‌دهند، تمرکز اصلی در طراحی است. این برند OnePlus 13 را در سه گزینه رنگی معرفی کرد که همه آنها دارای متریال و حسی متمایز هستند. اولین مورد، White Dawn است که فناوری شیشه ابریشم را برای ظاهری زیبا ترکیب می کند. در همین حال، Obsidian Secret با پوشش شیشه‌ای Ebony Wood Grain Glass برای اولین بار عرضه خواهد شد. استفاده از چوب در حال حاضر منحصر به فرد است و حس طبیعت را به گوشی هوشمند شما می بخشد.

در نهایت، ما Blue Moment را داریم که به عنوان اولین بافت BabySkin در صنعت متمایز می شود که نوید ایجاد حس نرمی مانند پوست را می دهد.

به‌روزرسانی اندکی به ماژول دوربین دایره‌ای

از دو نسل گذشته، OnePlus به یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ در قسمت پشتی منتقل شده است. این عنصر طراحی با OnePlus 13 بازگشته است. با این حال، هنوز تغییرات جزئی نسبت به پرچمدار سال گذشته وجود دارد. جزیره بزرگ دوربین دایره ای شکل در OnePlus 13 اکنون متمایزتر از مدل قبلی خود به نظر می رسد.

با OnePlus 12، این شرکت سعی کرد ماژول دوربین را با قاب آلومینیومی کناری ترکیب کند. با این حال، ماژول OnePlus 13 مستقل تر به نظر می رسد. یک خط افقی وجود دارد که از ماژول دوربین تا لبه امتداد دارد و آرم “H” (Hasselblad) درست بالای آن وجود دارد. همه این‌ها نشان می‌دهد که چگونه OnePlus به‌روزرسانی‌های زیبا را به‌جای یک بازنگری جسورانه در طراحی ارائه می‌کند.

جلو چطور؟

شایعه شده بود که OnePlus یک نمایشگر خمیده میکرو چهارگانه را در OnePlus 13 ارائه می کند که بعداً در تیزرهای طراحی رسمی تأیید شد. اما با قرار دادن OnePlus 13 در کنار OnePlus 12، به نظر می رسد که هر دو دستگاه از جلو تقریباً یکسان هستند. با توجه به اینکه حتی پرچمدار سال قبل حتی حاشیه‌های کمتری داشت و یک سوراخ پانچ وسط برای دوربین سلفی داشت، این یک شکایت نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.