هوش مصنوعی واتساپ به زودی حافظه ذخیره سازی دریافت می کند

واتساپ برای اندروید ممکن است ویژگی جدیدی را برای چت بات هوش مصنوعی (AI) متا AI خود دریافت کند. طبق گزارش یک ردیاب ویژگی، پلتفرم پیام‌رسانی فوری یک ویژگی جدید حافظه چت اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی بخواهند اطلاعات خاصی را درباره خودشان به خاطر بسپارند.

هنگامی که بخشی از اطلاعات در حافظه چت بات ذخیره می شود، گفته می شود که پاسخ های آن را سفارشی می کند و سپس آن را در ذهن نگه می دارد و به کاربران امکان می دهد تجربه شخصی تری داشته باشند. این ویژگی در آخرین نسخه بتا برنامه مشاهده شد، اما در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس نیست.

ویژگی جدید متا هوش مصنوعی برای واتساپ اندروید

با توجه به ردیاب ویژگی WhatsApp WABetaInfo، ویژگی جدید هوش مصنوعی متا را برای کاربران شخصی‌تر می‌کند. ظاهراً ویژگی جدید در واتساپ برای اندروید نسخه بتای 2.24.22.9 مشاهده شده است. با این حال، این ویژگی در حال حاضر قابل مشاهده نیست و کسانی که در برنامه بتا گوگل ثبت نام کرده اند، نمی توانند این ویژگی را امتحان کنند.

این ویژگی جدید که به حافظه چت دوبله شده است به کاربران اجازه می دهد تا از هوش مصنوعی متا بخواهند اطلاعات خاصی را در مورد خودشان به خاطر بسپارند. ردیاب ویژگی همچنین چند تصویر از این ویژگی را به اشتراک گذاشته است که نحوه عملکرد آن را برجسته می کند.

بر اساس تصاویر، گزینه Memory به صفحه پروفایل متا هوش مصنوعی اضافه خواهد شد. کاربران می توانند با ضربه زدن روی عنوان Meta AI در رابط چت به آن دسترسی داشته باشند.

هنگامی که در صفحه نمایه قرار می گیرند، کاربران می توانند این گزینه جدید را ببینند که به عنوان “چه هوش مصنوعی متا در مورد شما به خاطر می آورد” توصیف می شود. این گزینه منو قابل دسترسی است و هر زمان که اطلاعاتی ذخیره شده باشد در آنجا ظاهر می شود.

ردیاب ویژگی ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی بخواهند اطلاعاتی مانند ترجیحات غذایی، حرفه، تاریخ تولد، سبک گفتگوی ترجیحی و موارد دیگر را به خاطر بسپارد.

گفته می شود ربات چت پس از ذخیره شدن می تواند این اطلاعات را به خاطر بسپارد و به آن دسترسی داشته باشد و با در نظر گرفتن آن به سوالات پاسخ دهد. به عنوان مثال، یک کاربر گیاهخوار ممکن است فقط دستور العمل های غذای گیاهی را دریافت کند که از آنها درخواست پیشنهاد کند.

از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است، جزئیات مربوط به حریم خصوصی و امنیت ویژگی در حال حاضر مشخص نیست. قابل ذکر است که ChatGPT OpenAI نیز دارای یک ویژگی مشابه است، که در آن کاربران این گزینه را دارند که انتخاب کنند کدام اطلاعات توسط هوش مصنوعی ذخیره شود و کدام نه.

کاربران همچنین می توانند به صورت دستی بخشی از اطلاعات را از حافظه حذف کنند، اگر احساس کنند هوش مصنوعی نباید به آن دسترسی داشته باشد. OpenAI ادعا می کند که هیچ یک از اطلاعات ذخیره شده در حافظه هوش مصنوعی برای آموزش مدل های زبان بزرگ استفاده نمی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.