ریلمی GT 7 Pro در Geekbench با چیپست Snapdragon 8 Elite و اندروید 15 مشاهده شد

عرضه Realme GT 7 Pro در ماه جاری در چین تایید شده است. ادعا شده این گوشی بر روی یک پلتفرم بنچمارک مشاهده شده است که جزئیاتی را در مورد پردازنده، معماری و رم آن نشان می دهد.

احتمالا که این چیپست پرچمدار آتی کوالکام است که این هفته در نشست اسنپدراگون در هاوایی رونمایی خواهد شد. قابل ذکر است، این توسعه پس از آن صورت می‌گیرد که یک مشاور پیشنهاد کرد Realme GT 7 Pro نیز می‌تواند در هند به عنوان اولین گوشی هوشمند این کشور با SoC فوق‌الذکر عرضه شود.

Realme GT 7 Pro در مرورگر Geekbench 5 مشاهده شد و تعدادی از مشخصات آن ذکر شد. گفته می شود که شماره مدل RMX5010 دارد و می تواند توسط یک چیپست هشت هسته ای مبتنی بر ARM با فرکانس پایه 3.53 گیگاهرتز تغذیه شود. این پردازنده دارای هشت هسته است: دو هسته عملکرد با فرکانس 4.32 گیگاهرتز و شش هسته دیگر با فرکانس 3.53 گیگاهرتز. این چیپست می تواند چیپست Snapdragon 8 Elite باشد (که در همه جا با نام Snapdragon 8 Gen 4 شناخته می شود).

همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند بر روی سیستم‌عامل اندروید 15 اجرا می‌شود که این شرکت اخیراً در قالب رابط کاربری Realme UI 6.0 رونمایی کرده است.

مشخصات Realme GT 7 Pro (مورد انتظار)

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که Realme GT 7 Pro ممکن است به یک نمایشگر چهارگانه میکرو خمیده با نور DC مجهز شود. حدس زده می‌شود که علاوه بر لنز تله‌فوتو پریسکوپ، از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد، اگرچه مشخصات دومی هنوز فاش نشده است.

گفته می شود که این گوشی دارای IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش و بدنه باریک با ضخامت حدود 9 میلی متر است.

گوشی آینده ممکن است از یک باتری 6500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.