راهنمای خرید بهترین ساعت مچی در تهران | آدرس 5+4 مرکز فروش ساعت در پایتخت

ساعت‌های مچی از قدیمی‌ترین اکسسورهای پوشیدنی با قدمتی بیش از 150 سال هستند. این گجت‌های کوچک توانسته‌اند با ظاهری جذاب در دل‌ها و قیمتی مناسب در بازار خواهان بسیار داشته باشند. بنابراین برای انتخاب ساعت‌‌ مچی محبوب و مطلوب باید دقت و وقت زیادی به خرج داد، از ضمانت و کارایی آن نیز مطمئن شد و برای خرید بودجه مناسبی کنار گذاشت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهر تهران به دلیل موقعیت تجاری خاصش، بهترین مکان برای خرید ساعت‌های مچی اورجینال هوشمند و کلاسیک است. اگر ساعت مچی می‌بندید، باید با بهترین فروشندگان ساعت در پایتخت آشنا شوید تا از خرید پشیمان نشوید. امروز به سراغ بهترین مراکز خرید ساعت مچی در نقاط مختلف تهران می‌رویم و کمی بیشتر با سابقه و آدرس آنها آشنا می‌شویم.

معتبرترین مراکز خرید ساعت مچی در تهران

پاساژ ساعت قیصریه  – محدوده بازار بزرگ

پاساژ ساعت قیصریه از قدیمی‌ترین مراکز فروش ساعت در تهران و حتی ایران است. این پاساژ معدن انواع ساعت‌های مچی در همه طرح و مدل می‌باشد. تنوع ساعت در این مرکز بسیار بالا بوده و معمولا همه برندهای ساعت‌ از Orient و Rolex گرفته تا برندهای متفرقه در آنجا یافت می‌شوند. این پاساژ مرکز بهترین و اورجینال‌ترین ساعت‌های موجود در ایران است. حواستان باشد، اغلب فروشنده‌های فیک و غیراصل ساعت‌های هوشمند در کنار پاساژها بساط می‌کنند. و گولشان را نخورید.

آدرس: بازار بزرگ تهران – خیابان دالان امین‌الملک

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو پانزده خرداد (خط 1 مترو تهران)

مجتمع تجاری دنیای نور  – محدوده شرق تهران

اگر از بزرگراه‌های شرق تهران تردد داشته باشید، به احتمال زیاد نام «دنیای نور» برایتان آشنا است. یکی از بزرگترین مراکز خرید با ۱۰ طبقه و ۲۸۰ واحد تجاری در شرق تهران برای خرید ساعت و همه نوع کالاست. تنوع ساعت مچی در این پاساژ بالا بوده و فروشندگان ساعت مچی به صورت غیرمتمرکز در طبقات مختلف دنیای نور حضور دارند. هزینه خرید ساعت‌های لاکچری در این مرکز نسبت به سایر نقاط تهران کمتر است. مثلا قیمت ساعت Casio و Omega در مجتمع تجاری دنیای نور نسبت به سایر مراکز خرید ساعت اورجینال مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده اما برندهای مطرح کمتری از ساعت‌های مچی اورجینال در آنجا یافت می‌شوند.

آدرس: بزرگراه شهید سلیمانی – حد فاصل بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه اتوبوس کرمان (مسیر اتوبوس‌رانی بزرگراه سلیمانی)

مجتمع تجاری کوروش  – محدوده شمال غرب تهران

از مدرن‌ترین مراکز خرید ساعت مچی می‌توان به کوروش‌مال واقع در محدود شمال غرب تهران اشاره کرد. مجتمع تجاری کوروش از اولین مراکز خریدی بود که ساعت‌فروشی‌هایش به صورت انحصاری بر روی فروش ساعت‌های لوکس دنیا مانند Swatch تمرکز داشته‌اند. هزینه خرید ساعت در کوروش‌مال کمی بالا بوده اما خیال‌تان از گارانتی و اصالت کالا راحت است. همچنین به‌روزترین ساعت‌های هوشمند مثل  Apple Watch، گلکسی واچ و کلی محصولات الکترونیکی دیگر را می‌توان به محض ورود به ایران در این پاساژ دید و خرید.

آدرس: بزرگراه شهید ستاری – خیابان پیامبر

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو صادقیه (خط 2 مترو تهران) – ایستگاه اتوبوس پیامبر (مسیر اتوبوس‌رانی بزرگراه ستاری)

معتبرترین بورس ساعت مچی در تهران

پاساژ نصر  – محدوده غرب تهران

 پاساژ نصر یا همان پاساژ گیشا از اولین پاساژهای مدرنیته تهران بود که حدود 25 سال پیش ساخته شد. در روزگاری که هنوز مجتمع‌های تجاری غول‌پیکر رشد نکرده بودند، برای خرید لاکچری‌ترین ساعت‌های مچی تهران باید به پاساژ نصر گیشا می‌رفتید. از معروف‌ترین برندها مثل Cartier و Rado  گرفته تا انواع ساعت‌های هوشمند ورزشی مثل Amazfit  و Garmin Fenix در این پاساژ عرضه می‌شود. همچنین فروشگاه‌های دیگری برای خرید انواع گجت‌های پوشیدنی در این مرکز خودنمایی می‌کنند.

آدرس: خیابان نصر – حدفاصل خیابان نهم و خیابان فاضل

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو بوستان گفتگو (خط 7 مترو تهران)  مسیر اتوبوس‌های تندرو خیابان کوی نصر (پایانه‌ی جنوب  پایانه‌ی افشار)

مرکز خرید میلاد نور  – محدوده شهرک غرب

میلاد نور  از مراکز خرید پرطرفدار در غرب تهران که انواع برندهای لاکچری و محصولات اصل را دارد. همچنین از اولین مجتمع‌های تجاری-تفریحی تهران بوده که معماری آن شباهت زیادی به مال‌سنترهای اروپایی دارد. اگر بعد از خرید ساعت مچی دلخواهتان مشتاق تفریحات مفرح هستید، حتما سری به مجتمع میلاد نور بزنید. عرضه‌کنندگان ساعت‌‌های مشهوری مثل Patek Phillipe و Tag Heuer، از اولین فروشندگان این پاساژ بودند و می‌توانید روی اعتبار آنها حساب کنید. همچنین اگر به ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی مثل  Xiaomi Band علاقه دارید، می‌توانید مرکز خرید میلاد نور را در لوکیشن مقصد خود قرار دهید.

آدرس: شهرک غرب – بلوار فرحزادی

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو میدان صنعت (خط 7 مترو تهران)

مرکز خرید پارسیان  – محدوده شرق

پوشاک و زیورآلات از رایج‌ترین کالاهای موجود در مجتمع پارسیان است. در این مرکز خرید انواع ساعت‌های مچی در طرح‌های مختلف یافت می‌شود که مناسب سلیقه آقایان و خانم‌هاست. تجربه خرید ساعت در این پاساژ شما را پشیمان نخواهد کرد زیرا فروشنده‌های ساعت این مرکز در عرضه ساعت‌های اورجینال، زبانزد مشتریان شرق تهران هستند.

آدرس: تهرانپارس غربی  خیابان خوشوقت

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو تهرانپارس (خط 2 مترو تهران)

مجتمع تجاری پالادیوم  – محدوده شمال تهران

مجتمع تجاری پالادیوم تنها یک مرکز خرید ساده در منطقه زعفرانیه نیست. پلادیوم برای بیشتر برنامه‌های طول روز شما امکانات لازم را فراهم می‌کند. در این بین اگر علاقه‌ای به خرید ساعت‌های روز دنیا دارید، لیستی از برندهای اورجینال در این پاساژ موجود است. پلادیوم به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید در کل استان تهران، برای خرید بیشتر برندهای لوکس کالایی مجهز شده است.

آدرس: خیابان مقدس اردبیلی – نرسیده به میدان الف – مرکز خرید پالادیوم

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو میدان تجریش (خط 1 مترو تهران)

مرکز خرید هدیش  – محدوده شمال شرق

در میان پاساژهای پرزرق و برق منطقه هروی، مرکز خرید هدیش مال با معماری زیبا و تراکم جمعیت خریدارانش توانسته متمایز از سایر مراکز خرید باشد. اما میعادگاه عاشقان ساعت در این پاساژ، طبقه اول و دوم آنجا است. این طبقات با مجموعه‌ لوکسی از ساعت‌های کلاسیک و پیشرفته ویترین‌هایش را آراسته است. فضایی مناسب و مطلوب برای بازدید و خرید مدل‌های فوق‌العاده زیبای ساعت است.

آدرس: خیابان پاسداران – میدان هروی – گلستان پنجم

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو میدان هروی (خط 3 مترو تهران)

فروشگاه‌های مشهور ساعت در تهران

مروری بر فروشگاه‌های مشهور ساعت در تهران

متوجه شدید مراکز فروش ساعت اورجینال و برندهای خاص در سراسر تهران پراکنده هستند و خرید ساعتی مناسب برای ساکنین پایتخت آسان‌تر از کسانیست که در شهرستان‌های دور از مرکز و تهران هستند. تهرانی‌ها می‌توانند یک روز برای بازدید از انواع فروشگاههای فروش ساعت بگذارند و دستشان در انتخاب بازتر است.

البته بسیاری از برندهای مطرح در شهر‌های بزرگ نیز شعباتی دارند. حالا از فروش آنچه اهمیت دارد بودجه و سلیقه شماست. اگر هم با ترافیک و شلوغی تهران رابطه خوبی ندارید و فرآیند خرید ساعت به صورت حضوری را سخت و طاقت‌فرسا تصور می‌کنید، خرید آنلاین و غیرحضوری ساعت از سایت‌های خانه ساعت khanesaat.com و کاسیو سنتر Casiocenter.com را امتحان و به راحتی انواع ساعت‌های مچی را در کمترین زمان تهیه کنید. این مجموعهT فروشگاه فیزیکی هم دارد که آدرس آن در خط بعدی قرار دارد:

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، نبش بلوار کاوه، پلاک 51

بهترین مسیر دسترسی: ایستگاه مترو قیطریه (خط 1 مترو تهران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.