پاوربانک 10000 میلی آمپری شیائومی لایت با شارژ سریع معرفی شد

شیائومی با معرفی پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی 22.5 واتی لایت، خط تولید جهانی خود را گسترش داده است. این پاوربانک قابل حمل که در ابتدا در چین راه اندازی شد، قابلیت شارژ سریع و طراحی جمع و جور را ارائه می دهد.

این پاوربانک مجهز به یک پورت USB Type-C و دو درگاه USB Type-A است که می تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. مشخصات باریک و طراحی سبک وزن آن، حمل و استفاده از آن را در حین حرکت آسان می کند.

ظرفیت باتری 10000 میلی آمپری انرژی کافی برای شارژ دستگاه های مختلف را تضمین می کند. این پاوربانک از طیف گسترده‌ای از پروتکل‌های شارژ سریع، از جمله PD3.0، QC3.0، AFC، FCP، SCP، PE، و SFCP پشتیبانی می‌کند و به آن اجازه می‌دهد دستگاه‌های سازگار را با سرعت حداکثر 22.5 وات از طریق USB Type- شارژ کند. پورت C و حداکثر 12 وات از طریق درگاه های USB Type-A.

شیائومی ادعا می کند که پاوربانک می تواند گوشی های هوشمند مانند آیفون 13 و شیائومی 13 را در کمتر از دو ساعت به سرعت شارژ کند. فناوری شارژ هوشمند آن به طور خودکار سرعت شارژ را بر اساس دستگاه متصل تنظیم می کند و عملکرد شارژ بهینه را تضمین می کند.

ویژگی‌های ایمنی مانند جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، دمای بیش از حد، اتصال کوتاه و ولتاژ پایین، از پاوربانک و دستگاه‌های متصل محافظت می‌کنند. نشانگر LED به روز رسانی وضعیت را در زمان واقعی ارائه می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.