گلکسی A36 را با طراحی دوربین کاملا متفاوت در راه است

نسل بعدی گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی A36، شروع به نمایش آنلاین کرده است. پس از اینکه چند روز پیش نمونه اولیه گلکسی A36 در یک بنچمارک آنلاین به نمایش درآمد، امروز، این گوشی میان رده معرفی نشده دوباره فید اخبار ما را جلب کرد و این بار اخبار غیرمنتظره ای را در مورد طراحی بالقوه خود به ارمغان آورد.

مجموعه‌ای از رندرها (از طریق GizNext) که احتمالاً مبتنی بر داده‌های شخص ثالث (از طریق @OnLeaks) هستند، به صورت آنلاین ظاهر شدند و یک طراحی دوربین غیرعادی را به نمایش گذاشتند.

همانطور که در این تصاویر مشاهده می شود، گلکسی A36 به جای بریدگی های دوربین مستقلی که در سال های اخیر به آن عادت کرده بودیم، یک جزیره دوربین یکپارچه را نشان می دهد.

جدای از این طراحی مجدد غیرمنتظره دوربین، رندرها یک قاب مسطح آشنا با یک جزیره کلیدی ناهموار، یک پنل پشتی صاف و یک صفحه نمایش صاف با قاب پایینی کمی ضخیم‌تر را نشان می‌دهند.

بر اساس داده‌هایی که ظاهراً از تولیدکنندگان کیس شخص ثالث یا زنجیره تامین جمع‌آوری شده است، ابعاد گلکسی A36 162.6 در 77.9 میلی‌متر است.

بدون برآمدگی دوربین، مشخصات گوشی 7.4 میلی متر است و با برآمدگی دوربین، اندازه آن 9.6 میلی متر است.

آیا این طراحی Galaxy A36 دقیق است؟ آیا گلکسی S26 اینگونه خواهد بود؟

باید تاکید کنیم که رندرهایی که در بالا می بینید احتمالا رسمی نیستند. البته، آنها به زیبایی ساخته شده اند، به خصوص اگر از طرف شخص ثالثی باشند، اما هنوز هم جایی برای خطا باقی می گذارند. پس این به چه معناست؟

خوب، از یک طرف، اگر این رندرها بر اساس ابعاد کیس باشند، احتمال کمی وجود دارد که محفظه دوربین کاملاً دقیق به تصویر کشیده نشود. کیس ها ممکن است یک بریدگی قرص شکل داشته باشند، اما گوشی همچنان می تواند طرح برش دایره ای فعلی را حفظ کند. این اولین بار نیست که طراحی قاب شخص ثالث تصور نادرستی در مورد دوربین گوشی ایجاد می کند.

از سوی دیگر، جالب است بدانید که سری گلکسی آکس پیش از این، لحن طراحی را برای کل سری گوشی های سامسونگ تعیین کرده است. چند سال پیش، گلکسی A32 اولین گوشی سامسونگ بود که طراحی مستقل دوربین را که امروزه می شناسیم، به کار گرفت. گوشی های دیگر، از جمله پرچمداران بعدی، دنبال شدند.

با در نظر گرفتن این موضوع، این ایده که گلکسی A36 آینده ممکن است طراحی جدیدی را برای مجموعه آینده سامسونگ، از جمله سری گلکسی S26 ایجاد کند، غیرقابل تصور نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.