سامسونگ آپدیت اپلیکیشن های Good Lock با One UI 7 را آغاز کرده است

Good Lock ممکن است به زودی به بخشی جدایی ناپذیر از تجربه One UI تبدیل شود. به طور غیر منتظره، در SDC24، در زمانی که سامسونگ روی صحنه درباره One UI 7 صحبت می کرد، این شرکت Good Lock را مطرح کرد و گفت که «آزادی نهایی شخصی سازی» را ارائه می دهد. اکنون، سامسونگ شروع به به روز رسانی برنامه های Good Lock با پشتیبانی از One UI 7 کرده است.

Nice Catch، برنامه مستقل Good Lock که به طور گسترده‌تری از طریق فروشگاه گلکسی در دسترس است، به‌روزرسانی جدیدی به نسخه 7.0.00.0 دریافت می‌کند.

تغییرات لاگ به این موضوع اشاره ای نکرده است، اما به نظر می رسد این نسخه برنامه جدید (از طریق APKMirror) اندروید 15 (API 35) را هدف قرار می دهد.

نیازی به گفتن نیست که Nice Catch نسخه 7.0.00.0 برای به‌روزرسانی آینده One UI 7 آماده است، و ما حدس می‌زنیم که بسیاری از ماژول‌های Good Lock و برنامه‌های مستقل Good Lock از این روش پیروی کنند و از One UI بزرگ بعدی پشتیبانی کنند.

در مورد آخرین نسخه Nice Catch، تغییرات لاگ به «برخی بهبودهای جزئی» و رفع اشکال در Sound History اشاره می‌کند.

سامسونگ گفته است که سیستم عامل One UI 7.0 عمومی را در اوایل سال 2025 منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود نسخه 7.0 بزرگ‌ترین تغییر اساسی در One UI از زمان پیدایش آن باشد، و سامسونگ کمی بیشتر طول می‌کشد تا مطمئن شود همه چیز به درستی کار می‌کند.

در مورد اینکه آیا انتشار One UI 7.0 نشان دهنده دموکراتیک شدن کامل Good Lock خواهد بود یا خیر، باید دید. از هم‌اکنون، Good Lock دارای قفل جغرافیایی است و در همه جا در دسترس نیست. با این حال، اشاره سامسونگ به Good Lock و One UI 7 در SDC24 ما را امیدوار می کند که این شرکت بالاخره نور را دیده باشد و به زودی محدودیت های آزاردهنده Good Lock را لغو کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.