گوشی Galaxy S25 Ultra در این چهار رنگ عرضه خواهد شد

با نزدیک شدن به معرفی سری گلکسی اس 25 که برای اوایل سال آینده تنظیم شده است، جزئیات بیشتری در مورد گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ فاش می شود. پس از اینکه نگاهی دقیق‌تر به طراحی گلکسی اس 25 اولترا داشتیم، اکنون گزینه‌های رنگی آن به بیرون درز کرده است.

رنگ های Galaxy S25 Ultra

گلکسی اس 25 اولترا دارای قاب جانبی تیتانیومی خواهد بود. اما این گوشی در چه رنگ هایی عرضه خواهد شد؟ به گفته‌ی سازنده محبوب Ice Universe (UniverseIce@)، گلکسی S25 اولترا در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و تیتانیوم عرضه خواهد شد. با این حال، اینها فقط گزینه های رنگی معمولی هستند و سامسونگ احتمالاً گوشی را در رنگ های بیشتری از طریق وب سایت خود به فروش خواهد رساند.

در حالی که مشکی، آبی و تیتانیومی شبیه رنگ‌هایی است که گلکسی اس 24 اولترا در آن‌ها موجود است، سبز جدید به نظر می‌رسد. ما مطمئن نیستیم که سامسونگ از سایه سبز روشن یا تیره استفاده کند، اما اگر از سایه تیره تر استفاده کند جالب خواهد بود.

اگر رندرهای فاش شده از گوشی دقیق باشند، سامسونگ تصمیم گرفته است از گوشه های منحنی برای گوشی پرچمدار خود استفاده کند تا در دست گرفتن و استفاده از آن راحت تر باشد. طبق معمول، این گوشی دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود و تیتانیوم باید در برابر افتادن مقاومت بیشتری داشته باشد.

مشخصات گلکسی اس 25 اولترا فاش شد

انتظار می رود گلکسی اس 25 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح QHD+، نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز و HDR10+ باشد. Gorilla Glass Armor به احتمال زیاد صفحه نمایش را می پوشاند تا تابش خیره کننده و بازتاب را کاهش دهد. همچنین دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی به تراشه 3 نانومتری اسنپدراگون 8 الیت، رم 12/16 گیگابایتی و حداکثر 1 ترابایت حافظه مجهز شود. احتمالاً اندروید 15 (One UI 7.1) را از جعبه اجرا می‌کند و به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید را برای هفت سال از زمان عرضه دریافت می‌کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی خود را تامین می کند و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود. احتمالاً دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. احتمالاً قادر به ضبط ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه، 4K 120 فریم بر ثانیه و 8K 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.