شیائومی در حال توسعه گوشی هوشمند Redmi با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است

طبق ادعای یک منبع آگاه، شیائومی ممکن است در حال توسعه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک برای زیر نام تجاری ردمی باشد که عملکردی تقریباً در سطح پرچمدار ارائه دهد.

گمان می‌رود دستگاه ردمی ظاهری فشرده دارد و می‌تواند دارای اندازه صفحه‌نمایش مشابه شیائومی 14 باشد که بخشی از گوشی‌های پرچمدار این شرکت است. با این حال، ممکن است برخی از ویژگی ها مانند شارژ بی سیم یا لنز دوربین تله فوتو که جزء اصلی گوشی های پرچمدار هستند، نداشته باشد.

شیائومی در حال توسعه گوشی هوشمند کامپکت Redmi است

در پاسخ به پرسشی در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo در مورد ورود Redmi به بازار گوشی های هوشمند پرچمدار، مشاور دیجیتال چت استیشن (ترجمه شده از چینی) پیشنهاد کرد که این شرکت ممکن است واقعاً برنامه هایی برای انجام این کار داشته باشد. این گوشی ظاهری شبیه به شیائومی 14 با صفحه نمایش 6.3 اینچی دارای فرم فشرده خواهد بود.

مشاور همچنین اشاره کرد که این یک گوشی زیر پرچمدار با عملکرد بالا خواهد بود. با این حال، سازنده چینی گوشی های هوشمند ممکن است همچنان برخی از گوشه ها را کاهش دهد.

به عنوان مثال، گمان می رود دو ویژگی کلیدی را از دست بدهد: شارژ بی سیم و لنز تله فوتو. انتظار می رود گوشی هوشمند جمع و جور Redmi به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود.

قابل ذکر است، این پیشرفت چند روز پس از افشای آنلاین مشخصات شیائومی 15 صورت می‌گیرد که به عرضه قریب‌الوقوع آن در چین اشاره دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.