اوپو ColorOS 15 را با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی کرد

اوپو قبل از معرفی پرچمداران سری Find X8 خود، ColorOS 15 را معرفی کرد – پوسته مبتنی بر Android 15.

ظاهری به روز شده با آیکون های جدید، جلوه های نور پویا، نور طبیعی و عناصر سایه در سراسر رابط کاربری دارد. Aurora و Tidal Engine جدید رندر در سطح سیستم را به شما امکان می دهد انیمیشن های برنامه ها را به صورت موازی اجرا کنید تا بتوانید هنگام جابجایی سریع بین برنامه ها، انیمیشن های پاسخگو و بدون تاخیر داشته باشید.

این سیستم دارای جلوه‌های حرکتی جدید با انیمیشن‌های یکنواخت و چندین بهینه‌سازی در سطح سیستم است که منجر به بهبود 18 درصدی در پاسخگویی برنامه و 26 درصد سریع‌تر فرآیند نصب برنامه شده است. Oppo همچنین یک تخصیص حافظه پنهان پویا در سطح سیستم ارائه می کند که منابع را در زمان واقعی مدیریت می کند و سیالیت را در حین کار تضمین می کند.

در جای دیگر، اوپو سرانجام اعلانات را از مرکز کنترل جدا کرده است.

هوش مصنوعی نقش مهمی در ColorOS 15 ایفا می‌کند. دستیار XiaoBu این شرکت را می‌توان در هر صفحه‌ای فراخوانی کرد و کاربران می‌توانند مکالمه‌های طبیعی با پرس و جوهای مستمر آگاه از محتوا داشته باشند. یک گزینه دایره ای برای جستجو نیز وجود دارد که روی هر صفحه ای کار می کند.

اوپو همچنین پردازش تصویر با هوش مصنوعی اصلاح‌شده را با یک لمس فرد و حذف انعکاس، حذف تاری برای پرتره‌ها و یک ویژگی هوشمندانه ارتقاء مقیاس تصویر ارائه می‌کند. Live Photos اکنون از تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می‌کند.


چندین افزودن هوش مصنوعی به بخش‌های دیگر مانند برنامه یادداشت‌ها وجود دارد که می‌تواند یادداشت‌ها را قالب‌بندی و خلاصه کند. یک ویژگی جدید اسکن اسناد با خلاصه سازی و ترجمه جاسازی شده بین زبان ها وجود دارد. ضبط کننده صدا همچنین می تواند ضبط های شما را خلاصه و رونویسی کند.

ColorOS 15 از پیش روی دستگاه‌های سری Oppo Find X8 و OnePlus 13 در چین از پیش نصب شده است. مدل‌های قدیمی‌تر شامل سری Find X7، Find N3، Find N3 Flip و سری OnePlus Ace 3 از ماه نوامبر به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.