موتورولا شروع به عرضه اندروید 15 بتا برای برخی از گوشی های خود می کند

وقتی نام موتورولا را می شنویم، به ندرت به “سریع ترین به روز رسانی ها در صنعت” فکر می کنیم. این شرکت در سال‌های گذشته تا حدودی در رساندن گوشی‌های هوشمند خود به آخرین نسخه اندروید کند بوده است، اما اکنون این وضعیت در حال تغییر است. نه تنها اکثر گوشی‌های جدیدترین سری موتورولا اج 50 به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل را به مدت 5 سال دریافت می‌کنند، بلکه زمان زیادی برای آن‌ها منتظر نخواهند بود.

موتورولا در حال حاضر نسخه بتای اندروید 15 را در برخی از واحدهای موتورولا اج 50 فیوژن قرار داده است، اما ما گمان می‌کنیم که این عرضه روی سایر دستگاه‌های اج 50 نیز تأثیر بگذارد. با این کار، موتورولا از برخی از نام‌های بزرگ در صنعت، از جمله سامسونگ، پیشی گرفته است.

سامسونگ هنوز برنامه آزمایش بتا خود را باز نکرده است و نسخه آماده مصرف کننده OneUI 7 + Android 15 ترکیبی آن در ابتدای سال آینده در دسترس خواهد بود.

با توجه به اینکه موتورولا قبلاً نرم افزار بتا خود را به طور عمومی آزمایش می کند، انتظار می رود اندروید 15 پایدار تا پایان سال جاری وارد بازار شود. البته، همه چیز بستگی به این دارد که مرحله تست چقدر راحت پیش می رود و موتورولا چقدر سریع می تواند مشکلات را برطرف کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.