سامسونگ می‌خواهد Galaxy AI آنقدر خوب باشد که مجبور نباشید از منوی تنظیمات استفاده کنید

در اوایل سال جاری، سامسونگ با عرضه اولین گوشی هوشمند Galaxy AI خود، یعنی Galaxy S24، سروصدا کرد. مجموعه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت باعث سرگرمی و افزایش بهره‌وری می‌شود. اما سامسونگ نمی‌خواهد به همین جا بسنده کند. می خواهد Galaxy AI آنقدر خوب باشد که در گوشی های آینده اصلاً نیازی به منوی تنظیمات نباشد.

Galaxy AI ممکن است منوی تنظیمات را در تلفن‌ها و تبلت‌ها اضافی کند

ظاهراً سامسونگ در حال توسعه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون دسترسی به منوی تنظیمات از گوشی‌های گلکسی استفاده کنند. این اطلاعات برگرفته از گزارش ETNews است. اگر این اطلاعات درست باشد، می‌تواند به پیش‌بینی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره داشته باشد «که می‌تواند با بهبود عملکرد «نقاط لمسی» مانند صفحه کلید و دوربین، خواسته‌های مصرف‌کنندگان را از قبل پیش‌بینی کند.

در حالی که ما دقیقاً نمی دانیم سامسونگ چه چیزی در ذهن دارد، قبلاً چیزی مشابه در نرم افزار One UI سامسونگ برای تلویزیون ها دیده ایم. در نرم افزار تلویزیون جدید خود، سامسونگ با فشار دادن دکمه Settings روی کنترل از راه دور تلویزیون، آیتم های منو را نشان می دهد که اغلب به آنها دسترسی دارید، بنابراین برای رسیدن به تنظیمات مورد نظر نیازی به پیمایش در زیر منوها ندارید.

سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه ارتقا یافته بیکسبی را با مدل‌های بزرگ زبان (LLM) عرضه کند. نسخه جدید دستیار صوتی دیجیتال سامسونگ با هوش مصنوعی اکنون می تواند جملات پیچیده را به راحتی درک کند. حتی می تواند دستورات صوتی را که چندین فرمان در یک جمله دارند درک کند. در حال حاضر در برخی از لوازم خانگی رده بالا سری Bespoke موجود است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.