گلکسی A25 می تواند با یک رنگ بسیار زیبا روانه بازار شود

سامسونگ معمولاً گوشی‌های سری گلکسی A خود را در رنگ‌های جالبی عرضه می‌کند. گلکسی A25 در سه نوع رنگی معرفی شد، اما شرکت کره جنوبی هنوز این کار را انجام نداده است. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 در رنگی جدید است.

گلکسی A25 ممکن است با رنگ طلایی عرضه شود

اگر به ویدیوی جدید سامسونگ دقت کنیم، به نظر می رسد که گلکسی A25 می تواند با رنگ طلایی عرضه شود. این شرکت کره‌ای یک ویدیوی تیزر از چیزی که به نظر می‌رسد گلکسی A25 باشد، منتشر کرده است. این گوشی هوشمند را در آواتار طلایی خود نشان می دهد. اواخر سال گذشته، گلکسی A25 در چهار رنگ مشکی شجاع، آبی فانتزی، آبی خوش بینانه و زرد شخصیتی عرضه شد.

گوشی مورد نظر در این ویدئو دارای سه دوربین در پشت، یک حسگر اثرانگشت در کناره و یک طراحی جزیره کلیدی برای دکمه‌ها است. از آنجایی که گلکسی A35 و گلکسی A55 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند، فکر می کنیم دستگاه نمایش داده شده در این ویدیو گلکسی A25 باشد. رنگ جدید این گوشی به زودی در هند عرضه خواهد شد، زیرا این ویدیو در کانال یوتیوب سامسونگ هند منتشر شده است.

ویژگی ها و مشخصات گلکسی A25

گلکسی A25 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت در حالت روشنایی بالا (HBM) است. این دستگاه دارای قاب پلاستیکی، جلو شیشه ای و پشت پلاستیکی است.

این گوشی به پردازنده اگزینوس 1280، رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین دارای اسلات کارت microSD است. این گوشی به‌روزرسانی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند و سال آینده به‌روزرسانی اندروید 15 (One UI 7.0) را دریافت خواهد کرد.

این گوشی دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و OIS، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین این دستگاه دارای بلندگوهای استریو، 5G (شیار دو سیم کارت)، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.