طرح ها، رنگ ها و گزینه های ذخیره سازی هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو رسما فاش شد

مشاور اطلاعاتی به درستی پیش‌بینی کرد که هواوی از سری nova 13 در 22 اکتبر رونمایی خواهد کرد. خب، این شرکت قبلاً این کار را انجام داده است زیرا شروع به رزرو قبلی برای دو مدل جدید کرده است، البته بدون اینکه ابتدا مشخصات آنها را اعلام کند. هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو در Vmall عرضه شدند.

در حالی که هوآوی هیچ مشخصاتی را فاش نکرده است، اما طراحی گوشی های جدید را به نمایش گذاشته و تمامی گزینه های رنگ و ذخیره سازی را فهرست کرده است. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

با شروع با هواوی نوا 13، ظاهری بسیار شبیه به مدل قبلی خود دارد. ما سه لنز را می‌شماریم (اگرچه یکی از آنها احتمالاً سیستم فوکوس خودکار لیزری است) با یک برچسب 50 مگاپیکسلی که زیر آن قرار دارد. این گوشی در رنگ های بنفش، سبز، سفید و مشکی و با حافظه های 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت ها احتمالاً در 22 اکتبر با بقیه مشخصات فاش خواهند شد.

هواوی نوا 13 پرو لنزهای بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد – چهار لنز، اما یکی احتمالاً سیستم فوکوس خودکار لیزری است، بنابراین سه دوربین (از دو دوربین در 12 پرو). با این حال، هیچ برچسب مفیدی برای گفتن وضوح وجود ندارد.

در جلو، یک سوراخ پانچ به شکل قرص وجود دارد که دو عدسی را در خود جای داده است. نوا 12 پرو دارای یک لنز فوق عریض 60 مگاپیکسلی (100 درجه) و یک لنز تله 8 مگاپیکسلی (52 میلی متر) بود. بله واقعا. احتمالاً 13 پرو نیز تنظیمات مشابهی خواهد داشت. هواوی نوا 13 پرو در همان رنگ‌ها (بنفش، سبز، سفید، مشکی) عرضه خواهد شد و دارای یک گزینه ذخیره‌سازی اضافی، 1 ترابایتی خواهد بود.

یک هفته دیگر اطلاعات کامل در مورد سری نوا 13 هواوی را منتشر می کنیم. البته، هواوی ممکن است تا قبل از آن جزئیاتی را به عنوان تیزر منتشر کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.