یوتیوب تایمر خواب و تنظیم دقیق سرعت پخش را برای همه کاربران راه‌اندازی می‌کند

یوتیوب در حال دستیابی به برخی بهبودهای جدید بر اساس بازخورد کاربران است. اول از همه، سرعت پخش قابل تنظیم به شما امکان می دهد آن را با افزایش 0.05 (در مقابل 0.25 اکنون) تغییر دهید. به هر حال، حداکثر هنوز 2 برابر است.

یوتیوب همچنین در حال گسترش تایمر خواب خود برای همه کاربران است، که درست همانطور که شما انتظار دارید کار می کند. می توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که پخش را در 10، 15، 20، 30 یا 45 دقیقه، در یک ساعت یا زمانی که ویدیوی فعلی به پایان می رسد، متوقف کند. این قبلاً برای کاربران Premium در دسترس بوده است.

مرور در حالت افقی اواخر امسال در iOS بهبود می یابد و مینی پلیر درون برنامه اکنون قابل تغییر اندازه و جابجایی است. می‌توانید فهرست‌های پخش مشترک ایجاد کنید، و می‌توانید ریز عکس‌های سفارشی خود را برای آن‌ها طراحی کنید – یا با استفاده از عکس‌های خود یا با استفاده از هوش مصنوعی مولد.

در اواخر امسال، همچنین می‌توانید به ویدیوهای موجود در فهرست‌های پخش رأی دهید.

نشان‌ها به برنامه‌های YouTube و YouTube Music در دستگاه‌های تلفن همراه می‌آیند، که فقط با تعداد کمی شروع می‌شوند – برای مثال یکی از اولین اعضای پولی یک کانال یا شخصی که آزمون‌ها را به درستی تکمیل می‌کند.

در نهایت، یوتیوب در تلویزیون شما «احساس سینمایی» بیشتری پیدا می‌کند. این سرویس می‌گوید: منتظر رنگ‌های صورتی جدید و «لمس‌های روشن دیگر که پویایی را به یوتیوبی که می‌شناسید و دوست دارید می‌افزاید». وقتی از صفحه کانالی در تلویزیون خود بازدید می کنید، یک ویدیو به طور خودکار پخش می شود تا یک تیزر از محتوای سازنده در اختیار شما قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.