تاریخ عرضه گلکسی Z Fold Special Edition فاش شد

انتظار می رود سامسونگ نسخه نازکتر گلکسی زد فولد 6 را با نمایه باریکتر، صفحه نمایش بزرگتر و دوربین بهتر معرفی کند. پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ این گوشی را در ماه جاری عرضه خواهد کرد. اکنون، تاریخ دقیق عرضه گلکسی Z Fold Special Edition گزارش شده است و می تواند دقیق باشد.

Galaxy Z Fold Special Edition ممکن است در اکتبر 2024 عرضه شود

طبق گزارش FNNnews، سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فولد را در 25 اکتبر 2024 معرفی خواهد کرد. با این گوشی، شرکت کره جنوبی قصد دارد با برندهای چینی در اندازه و نازکی صفحه نمایش مطابقت کند. این گزارش ادعا می‌کند که Galaxy Z Fold Special Edition ضخامت ۴.۹ میلی‌متر در زمان باز شدن و ۱۰.۶ میلی‌متر در هنگام تا شدن دارد. این نسبت به گلکسی زد فولد 6 5.6 میلی متر و 12.1 میلی متر بهبود یافته است.

شایعه شده است که این دستگاه قوی است و ظاهراً چندین ویژگی Galaxy AI دارد. این گوشی می‌تواند دارای همان IP48 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد که گلکسی زد فولد 6 دارد.

با این گوشی، سامسونگ می‌خواهد تصور مصرف‌کنندگان مبنی بر اینکه نمی‌تواند گوشی‌های تاشو را به اندازه کافی نازک کند، از بین ببرد. می‌خواهد به دنیا نشان دهد که می‌تواند گوشی‌های هوشمند تاشو بادوام، نازک و با مشخصات بالا بسازد.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که سامسونگ اندازه صفحه نمایش را از ۶.۳ اینچ در گلکسی زد فولد ۶ به ۶.۵ اینچ در نسخه ویژه گلکسی زد فولد افزایش داده است.

گفته می شود که صفحه نمایش داخلی 8 اینچ به صورت مورب است که بیشتر از صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی Galaxy Z Fold 6 است. علاوه بر این، شایعه شده است که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در پشت است، در حالی که سایر دوربین ها می توانند مشابه Galaxy Z Fold 6 باقی بمانند.

سامسونگ پادشاه گوشی های هوشمند تاشو در سراسر جهان بود، اما در سه ماهه اول سال جاری به جایگاه دوم سقوط کرد. سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو آن به 23 درصد کاهش یافت و پس از سهم بازار 35 درصدی هواوی قرار گرفت. Honor، Motorola و OPPO به ترتیب 12٪، 11٪ و 8٪ از سهم بازار را دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.