به‌روزرسانی بتای ۷ توسعه‌دهنده iOS 18.1 در اواخر این ماه منتشر می‌شود

اپل آپدیت iOS 18.1 Developer Beta 7 را روز دوشنبه برای آیفون عرضه کرد. آخرین به روز رسانی هیچ افزودنی قابل توجهی به همراه ندارد و بقیه ویژگی های آن از به روز رسانی های قبلی منتقل شده است.

این شامل Apple Intelligence می‌شود – مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) این شرکت مانند ابزارهای نوشتن، حذف اشیا در تصاویر و خلاصه‌سازی صفحات وب. همچنین باگ های کشف شده در به روز رسانی های قبلی، به ویژه در سری جدید آیفون 16 اپل را برطرف می کند.

آپدیت iOS 18.1 توسعه دهنده Beta 7

طبق یادداشت های انتشار اپل، به روز رسانی iOS 18.1 Developer Beta 7 دارای شماره ساخت 22B5075a است. این یک تعمیر به طور خاص برای سری آیفون 16 به ارمغان می آورد. اپل می گوید اشکالی را که باعث از کار افتادن حافظه سیستم در هنگام نصب یک برنامه با پسوند Capture شده بود، در حالی که یک برنامه دیگر کنترل دوربین از قبل انتخاب شده بود، برطرف کرده است.

علاوه بر این، یک مشکل صفحه قفل را نیز برطرف می کند که باعث می شد Spotlight هنگام پایین کشیدن کار خود را متوقف کند. با iOS 18، اپل خدمات ارتباطی غنی (RCS) را به آیفون معرفی کرد. با این حال، یک اشکال در به روز رسانی کشف شد که باعث می شد پس از تعویض سیم کارت، ارسال پیوست ها از طریق RCS با شکست مواجه شود. آخرین به روز رسانی غول فناوری کوپرتینویی این مشکل را نیز برطرف کرده است.

همچنین ترفندهایی مربوط به Siri، Spotlight، Swift 6، StoreKit و اپلیکیشن Files وجود دارد. قابل ذکر است که این به روز رسانی فقط برای توسعه دهندگانی که از طریق برنامه Apple Developer ثبت نام کرده اند در دسترس است. سازنده آیفون همچنین به روز رسانی های مشابهی را برای سایر دستگاه های خود از جمله iPad و Mac نیز منتشر کرده است.

تاریخ انتشار و سازگاری iOS 18.1

iOS 18.1 اواخر این ماه برای آیفون منتشر خواهد شد. طبق یک گزارش، اپل ممکن است آخرین به روز رسانی سیستم عامل خود را با ویژگی های Apple Intelligence در تاریخ 26 اکتبر عرضه کند. این به روز رسانی با تمام مدل های آیفونی که ماه گذشته آپدیت iOS 18 را دریافت کرده اند، از جمله آخرین سری آیفون 16 سازگار خواهد بود.

با این حال، ویژگی های Apple Intelligence به مدل های آیفون 15 پرو و ​​تمامی مدل های سری آیفون 16 محدود خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.