به زودی می‌توانید با Xbox در دستگاه‌های اندروید بازی‌ها را خریداری کرده و بازی کنید

در اوایل سال جاری، مایکروسافت قصد خود را برای راه اندازی فروشگاه بازی های ایکس باکس برای دستگاه های اندرویدی اعلام کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که کاربران به زودی می توانند از طریق اپلیکیشن ایکس باکس در گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی خود اقدام به خرید و بازی کنند.

برنامه بازی های ایکس باکس برای اندروید در نوامبر 2024 راه اندازی می شود

چند روز پیش، سارا باند، رئیس ایکس‌باکس در X اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند از نوامبر 2024 بازی‌ها را از طریق فروشگاه ایکس‌باکس در اندروید خریداری کرده و بازی کنند. این ممکن است به دلیل حکم دادگاه اخیر که گفته بود گوگل باید به فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث اجازه دهد از طریق فروشگاه Play توزیع شده است.

مایکروسافت از این پس می‌تواند بازی‌های ایکس‌باکس را از طریق فضای ابری روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های دارای اندروید استریم کند. از آنجایی که مایکروسافت بازی‌هایی را به‌طور خاص برای گوشی‌های هوشمند نمی‌سازد، بازی‌هایی که می‌توانید از طریق برنامه Xbox بازی کنید، بازی‌های Xbox هستند که از فضای ابری پخش می‌شوند. همچنین به احتمال زیاد بازی‌های Xbox Cloud فقط در کشورهایی که Xbox Cloud در حال حاضر در دسترس است در دسترس خواهند بود.

حتی اگر آنها بازی‌های بومی اندروید نباشند، یک گزینه اضافی برای گیمرهایی که می‌خواهند بازی‌های مورد علاقه خود را روی دستگاه‌های تلفن همراه خود انجام دهند، ارائه می‌کنند.

گوگل اعلام کرده است که علیه حکم اخیر دادگاه تجدید نظر خواهد کرد، بنابراین هنوز احتمال کمی وجود دارد که گوگل برنده استیناف شود و مجبور نیست به مایکروسافت اجازه دهد بازی های ابری را از طریق برنامه Xbox پخش کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.