ریلمی GT 7 Pro مجهز به Snapdragon 8 Elite از OnePlus 13 در HBM پیشی می گیرد

Tipster Digital Chat Station قبلاً ادعا کرده بود که نسخه جهانی Realme GT 7 Pro از یک صفحه نمایش سفارشی سامسونگ استفاده می کند که ظاهراً گران تر از نمایشگر BOE استفاده شده در نوع چینی است.

اکنون، مشاور نشان می دهد که این صفحه نمایش سفارشی شده حداکثر روشنایی (HBM) 2000 نیت را در سراسر جهان ارائه می دهد که نسبت به 1600 نیت مشاهده شده در Realme GT5 Pro افزایش یافته است.

ریلمی در نور مستقیم خورشید از OnePlus 13 روشن تر است

در مقایسه، شایعه شده است که صفحه نمایش BOE X2 وان پلاس 13 آینده نیز همان 1600 نیت روشنایی جهانی را ارائه می دهد. برای کسانی که آشنایی ندارند، اوج روشنایی جهانی (یا HBM) نشان دهنده سطح روشنایی است که تلفن در زیر نور مستقیم خورشید به دست می آورد، که مهمترین عددی است که باید در هنگام دید به دنبال آن باشید.


صحبت از حداکثر روشنایی دستی، طبق گزارش ها مانند GT 5 Pro (1000 نیت) باقی می ماند. متأسفانه، راهنمایی‌کننده اوج روشنایی محلی (یا صرفاً حداکثر روشنایی) را که تنها در بخش کوچکی از صفحه نمایش هنگام تماشای محتوای HDR فعال می‌شود، نشان نداد.

این گوشی همچنین از چیپست Snapdragon 8 Gen 4 (یا Snapdragon 8 Elite) که هنوز رونمایی نشده است، استفاده می کند که قبلاً با عملکرد درجه یک در Geekbench ظاهر شده است. با این حال، بسیاری از مردم نگران بهره وری انرژی و گرمایش تراشه جدید هستند، زیرا معماری هسته ای کاملاً متفاوتی دارد و سرعت کلاک آن به 4.32 گیگاهرتز می رسد.

عملکرد

گزارش قبلی ادعا می کند که CPU در استفاده معمولی به بیش از 98 درجه سانتیگراد رسیده است. اکثر پرچمداران 2024 (از جمله آنهایی که دارای Dimensity 9400 هستند) نیز در مقایسه با نسل قبلی خود باتری های عظیمی دارند. این می تواند به دلیل هسته اصلی Cortex-X925 باشد.

با این حال، ما باید ببینیم که سازندگان چگونه عملکرد و مدیریت حرارتی را تنظیم می کنند.

با بازگشت به Realme GT 7 Pro، همچنین شایعه شده است که ظرفیتی بیش از 6000 میلی آمپر ساعت دارد که بزرگترین باتری یک گوشی realme تا کنون است. به گفته DCS، این باتری 6 سلولی خواهد بود که نشان دهنده شارژ سریع است زیرا همه آنها به طور همزمان شارژ می شوند. با توجه به لیست 3C این گوشی، یک شارژر 120 واتی در جعبه عرضه خواهد شد.

با پیروی از روند فعلی، realme از فناوری باتری آند سیلیکونی کربنی نیز استفاده کرده است که انتظار می‌رود علیرغم افزایش ظرفیت، گوشی را نسبتاً نرم و سبک نگه دارد.

Realme GT 5 Pro در تاریخ 7 دسامبر سال گذشته به طور انحصاری در بازار چین عرضه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.