به‌روزرسانی‌های عمده آنر Magic 7 Pro مشخص شد

بر اساس گزارش ها، آنر در اواخر ماه جاری میلادی گوشی های هوشمند سری آنر مجیک 7 را در چین معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این مجموعه شامل چندین مدل مانند مجیک ۷، مجیک ۷ پرو، مجیک ۷ آلتیمیت و مجیک ۷ RSR پورشه دیزاین باشد.

در یک افشای جدید، اطلاعات تازه‌ای که به تازگی منتشر شده است، اطلاعاتی را در مورد یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه سری 8 اسنپدراگون که به نظر می‌رسد Honor Magic 7 Pro باشد، فاش کرده است.

ارتقای جدید Honor Magic 7 Pro فاش شد

در آخرین فاش شده، Digital Chat Station فاش کرد که یک دستگاه “جام بزرگ اسنپدراگون 8 نسل 4” آینده با چندین ارتقا ارائه خواهد شد. این موارد شامل اضافه شدن حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای در صفحه نمایش، شارژ سیمی 100 واتی، شارژ بی‌سیم سریع‌تر و صفحه نمایش میکرو چهار خمیده با حاشیه‌های بسیار نازک هم اندازه است.

مشاور اضافه کرد که دوربین اصلی و دوربین های تله فوتو پریسکوپ مانند نسل قبلی باقی خواهند ماند. وی همچنین اشاره کرد که ظرفیت باتری ارتقاء نیافته است. در حالی که او به صراحت نام دستگاه را فاش نکرد، به نظر می رسد که او به Honor Magic 7 Pro آینده اشاره می کند.

برای مرجع، Honor Magic 6 Pro دارای یک باتری 5600 میلی آمپر ساعتی همراه با 80 وات سیمی و 66 وات آنر بی سیم SuperCharge و شارژ معکوس بی سیم بود. به تازگی فاش شده است که مجیک 7 پرو دارای باتری 5620 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 80 واتی است.

این افشا همچنین حاکی از آن است که دوربین اصلی Honor Magic 7 به سنسور OV50H سازنده چینی CMOS OmniVision تغییر خواهد کرد. این سنسور در Huawei Pura 70 و Xiaomi 14 نیز استفاده شده است که هر دو مورد تحسین بالایی قرار گرفته اند.

علاوه بر این، به نظر می رسد این شرکت در حال آزمایش نسخه Magic 7 Ultimate با سنسور تصویر جدید OV50K OmniVision است. این همچنین نشان می دهد که نسخه Ultimate ممکن است در سال 2025 معرفی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.