آنر X7c قبل از رونمایی رسمی در قزاقستان لیست شد

Honor X7c که در اوایل این هفته به بیرون درز کرد، اکنون توسط یک خرده فروش در قزاقستان قبل از رونمایی رسمی در لیست قرار گرفته است. در حالی که لیست ها بسیار دقیق هستند و رندرهایی از دستگاه را به ما می دهند، از نظر اندازه نمایشگر و چیپ ست ناسازگاری هایی دارند، بنابراین باید اطلاعات زیر را با احتیاط انجام دهید.

X7c دارای صفحه نمایش 6.77 اینچی IPS LCD با وضوح 720p و نرخ تجدید 90 هرتز است. افشای قبلی یک LCD 120 هرتزی را پیشنهاد می کرد و توجه داشته باشید که یکی از لیست های جدید به جای 6.77 به پنل 6.56 اینچی نیز اشاره کرده است.

دومین ناهماهنگی چیپست است که یکی از آن ها اسنپدراگون 685 کوالکام را نشان می دهد در حالی که در لیست دیگر یک هلیو G85 مدیاتک وجود دارد. تراشه ها با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ملحق شده اند، در حالی که بخش نرم افزار توسط اندروید 14 احتمالاً با Honor MagicOS 8.0 در بالای صفحه قرار دارد.

هیچ جزئیاتی در مورد وضعیت باتری وجود ندارد اما مشخصات قبلی به بیرون درز کرده است که به باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ 35 واتی اشاره دارد. Honor همچنین حفاظت ورودی IP64، جک 3.5 میلی‌متری و NFC را ارائه می‌کند. Honor X7c در رنگ های مشکی، سبز جنگلی و سفید مهتابی موجود است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.