مشخصات گوشی های پرچمدار سری Redmi K80 (سری Poco F) منتشر شد

خط پرچمدار K Redmi قرار است در هفته های آینده به روز می شود و امروز ما اطلاعات پراکنده ای از منابع مختلف در مورد آن داریم. به گفته وانگ تنگ، سری Redmi K80 «به‌شدت ارتقا یافته‌اند»، نه فقط از نظر عملکرد، بلکه در زمینه دیگری که او هنوز فاش نکرده است.

او همچنین به تاریخ عرضه خانواده K80 اشاره می کند و می گوید افرادی که می خواهند گوشی های خود را در پایان سال تغییر دهند باید منتظر پرچمداران جدید Redmi باشند.

بر اساس افشاگر پرکار چینی Digital Chat Station، سری Redmi K80 با افزایش قیمت عرضه خواهد شد و قیمت Pro بیشترین افزایش را خواهد داشت.

از سوی دیگر او همچنین فاش کرد که مدل برتر خط K80 از چیپست پرچمدار بعدی کوالکام (که به احتمال زیاد اسنپدراگون 8 الیت نامیده می شود)، یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و همچنین 100 وات استفاده خواهد کرد. شارژ سریع سیمی بنابراین شاید افزایش قیمت از نظر بسیاری از مردم ارزش آن را داشته باشد.

اگر تعجب کرده اید که چرا تا به حال نام سری Redmi K را نشنیده اید، به این دلیل است که فقط در چین با این نام به فروش می رسد. در سطح بین‌المللی، دستگاه‌های این خط اغلب به عنوان بخشی از سری Poco F تغییر نام می‌دهند، و اخبار مربوط به افزایش قیمت مطمئناً برای مدل‌های بعدی Poco F خبر خوبی نخواهد داشت.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.