Quick Share برای لپ تاپ های Galaxy Book به روز می شود

چند ماه پیش، گوگل اپلیکیشن Quick Share را برای سیستم عامل ویندوز منتشر کرد تا جایگزین اپلیکیشن Nearby Share شود. این حرکت پس از آن صورت گرفت که گوگل سیستم Nearby Share خود را در اپلیکیشن Quick Share سامسونگ ادغام کرد. اکنون، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Quick Share برای دستگاه‌های ویندوزی مانند سری گلکسی بوک منتشر کرده است.

اشتراک‌گذاری سریع برای دستگاه‌های Galaxy Book (و سایر دستگاه‌های ویندوز) برای رفع اشکال‌ها

گوگل نسخه جدید (1.0.1939.4) برنامه Quick Share خود را برای دستگاه های ویندوزی منتشر کرده است. عمدتاً باگ‌هایی را برطرف می‌کند، از جمله مواردی که باعث از کار افتادن برنامه می‌شوند و مواردی که از کاربران می‌خواستند حتی در هنگام اشتراک‌گذاری فایل‌ها با مخاطبین شناخته‌شده، پین وارد کنند. همچنین باگی را برطرف کرد که باعث می‌شد اگر انتقال فایل بیش از یک دقیقه طول بکشد، برنامه از کار بیفتد.

نسخه جدید Quick Share همچنین نماد میانبر برنامه را از دسکتاپ حذف کرد و ماشین ها و دستگاه های تاشو را به انواع دستگاه اضافه کرد. این جالب است، زیرا خودروهای سیستم عامل Android Automotive هنوز از اشتراک‌گذاری سریع پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین، به احتمال زیاد می توانید به زودی فایل های لپ تاپ خود را در ماشین خود به اشتراک بگذارید.

گوگل در تغییرات خود مدعی شده است که انیمیشن های اپلیکیشن را برای بهبود عمر باتری و عملکرد بهبود بخشیده است. به طرز عجیبی، این به‌روزرسانی هنوز Quick Share را با لپ‌تاپ‌های ویندوز مبتنی بر ARM، مانند Galaxy Book 4 Edge که از تراشه Snapdragon X Elite استفاده می‌کند، سازگار نمی‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.