Galaxy A13 قبل از اکثر پرچمداران به روز رسانی امنیتی اکتبر را دریافت می کند

گلکسی A13 سطح پایه در حال دریافت به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2024 قبل از اکثر گوشی‌های پرچمدار گلکسی است. آخرین به‌روزرسانی امنیتی گلکسی A13 پس از انتشار این به‌روزرسانی برای سری گلکسی S24 (از جمله S24 FE) منتشر شد.

این به روز رسانی در برخی از بازارهای آسیایی در دسترس است. از آنجایی که این یک گوشی ابتدایی است که قبلاً دو ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کرده است، ممکن است چند هفته تا عرضه به‌روزرسانی در سراسر جهان باقی بماند. همین امر ممکن است در مورد مدل 5G نیز صدق کند، که به نظر نمی رسد در کنار مدل LTE به روز رسانی شود.

دارندگان گلکسی A13 می‌توانند به‌روزرسانی اکتبر – نسخه ساخت A135FXXS9EXI2 – را از طریق تنظیمات » منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار تلفن خود دانلود کنند.

گلکسی A13 دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را از زمان عرضه دریافت کرده است و فقط در طول چرخه عمر پشتیبانی خود واجد شرایط به‌روزرسانی‌های امنیتی است. گلکسی A14 از همین نوع پشتیبانی برخوردار خواهد شد، اما گلکسی A15 چهار ارتقاء اصلی سیستم عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت پنج سال دریافت خواهد کرد.

در مورد گلکسی A16 5G که در ماه جاری به طور رسمی معرفی شد، سامسونگ وعده شش سال اندروید، One UI و به‌روزرسانی‌های امنیتی را داده است. این احتمالاً برای اکثر گوشی های میان رده گلکسی که سامسونگ در آینده عرضه می کند، صادق است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.